AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1 Skrevet 5. januar 2019 Er det flere enn meg som veldig lett får urinveisinfeksjon etter sex eller...? Skjønner ikke hvorfor det skal skje så ofte😭 Og ja - tisser alltid rett etterpå, men dette skjer omtrent nesten hver gang jeg ligger med noen.. Er singel så har ikke fast type atm.. Anonymkode: 5d2ae...0b8
SlemUlv Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Prøv å gå på tranebær tabletter daglig, kanskje det kan hjelpe.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Tiss godt før sex og senest innen 10 min etter sex. For meg hjelper dette kosttilskuddet helt enormt. Ta noen før du har sex, og rett etter. https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/cranactin-mannose/?gclid=Cj0KCQiApbzhBRDKARIsAIvZue9AKs1wKVZKe8lXvF_bB_7dtgCDZt4-lM6iNBVf6sYBdiGtyX7K1V4aAmdBEALw_wcB Anonymkode: 8cb9c...6fc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Prøv å gå på tranebær tabletter daglig, kanskje det kan hjelpe.. Ikke tranebær i seg selv, men med d-mannose https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/cranactin-mannose/?gclid=Cj0KCQiApbzhBRDKARIsAIvZue9AKs1wKVZKe8lXvF_bB_7dtgCDZt4-lM6iNBVf6sYBdiGtyX7K1V4aAmdBEALw_wcB Anonymkode: 8cb9c...6fc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Be mannfolka vaske snoppen sin bedre. Da slipper du det der. Anonymkode: 5720b...214
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 Bruk for all del ikke antibiotika. Synd om vi skal bruke AB hver gang du har sex. Anonymkode: 80b97...da0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Ja , får det hver gang med ny partner og hver gang det er en stund siden sex. Ingenting hjelper så må ta antibiotika men i stedet for å ta en kur på en uke med 3 tabl daglig så tar jeg to direkte etter sex, og en dagen etter, så stopper det utviklingen og jeg trenger ikke flere Du kan få en løpende resept på antibiotika om dette er noe som pleier å komme igjen men om du kan bli kvitt det med vitaminer og juice er det bedre. Anonymkode: 994c9...870
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Etter jeg slutta å barbere meg nedentil har jeg hatt 0 infeksjoner! Pleide å få dem før mensen og noen ganger etter sex, er så deilig å slippe. Full busk der nede men verdt det. Har også blitt glad i busken nå og kan ikke tenke meg å fjerne den. Anonymkode: afac8...6ef
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Enkelte passer bare ikke kjemisk sammen har jeg funnet ut. Fikk det nesten hver gang med exen. Aldri med han jeg var sammen med før og etter. (Samme fyr) Anonymkode: 97335...5fa
boblevann Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Ja, det er vanlig. Prøv tranebærkapsler? Jeg har veldig god effekt av disse: https://www.komplettapotek.no/product/860749/kosttilskudd-og-mat/natur-og-homeopatmidler/complete-bra-tranebaer-c-vitamin?gclid=CjwKCAiAyMHhBRBIEiwAkGN6fDPotmUUkEEG_NOqq3bRpCmt2-ZBzjg0Dy3cUPaZpFTMBG_z7MByaRoCI8QQAvD_BwE# Hvis jeg kjenner en begynnende infeksjon, smeller jeg i meg 3-4 kapsler to dager på rad, så tar det vanligvis knekken på infeksjonen
Hillbill Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 Noen får det tydeligvis lettere enn andre. Vi må bruke kondom, ellers får hun UVI hver gang, uansett forholdsregler som vask, tissing før og etter... det meste er forsøkt! Og ja, jeg er nøye med hygiene før sex, i motsetning til hva en/ei over her mener å tro. Har dog tilgode å vaske junior i antibac, men ellers er det meste forsøkt. En får se det positive i det, kondomer gjør at jeg holder ut lenger, og så blir det null stress med søl i senga :-)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk for all del ikke antibiotika. Synd om vi skal bruke AB hver gang du har sex. Anonymkode: 80b97...da0 Tror du slipper ab om ts får UVI.. Anonymkode: 07ec2...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå