Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Dette er kanskje et teit dilemma men trenger litt råd og tips 

Favoritt artisten min skal spille i Oslo den 13 februar og jeg har kjempe lyst å reise, men så har det seg sånn at jeg har ingen venner som kjenner til henne, og ingen som vil være med. 

Jeg bor et stykke unna Oslo så må ha en natt på hotell, noe som er greit nok det, men så er det nettopp det at jeg er også redd for å drive å gå rundt i Oslo på kvelden (Fra hotellet til konserten og til hotellet) 

Lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan føle meg litt mer trygg på det? Ellers er jeg redd jeg dropper hele konserten på grunn av redsel 

Anonymkode: d530f...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er født, oppvokst og bor i Oslo og har rekt mye rundt og opplevd  det som trygt. Hvor erkonserten og hvor er hotellet?

I alle tilfeller kan du ta taxi eller buss/trikk/bane til og fra.

• Liker 2
Skrevet

Hvilken konsert er det? :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg gjort mange ganger, det er alltid noen som skal samme vei som kan følge meg til hotellet når det er sentralt, aldri vært et problem.

Anonymkode: 9456c...cf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uproblematisk, vi som bor i Oslo drar jo ut på byen om natta, går hjem sent og drar for å handle på døgnåpne butikker og apotek. Konserten er vel også ferdig i 11-12-tiden så det er ganske uproblematisk.

Anonymkode: 3f8c7...537

• Liker 1
Skrevet

Det er verre å gå alene i småbyer hvor det omtrent ikke er et menneske å se etter kl 22 har jeg erfart! DET er lite hyggelig, for selv om folk ofte vegrer seg for å blande seg inn i noe om det skulle oppstå en situasjon, så er det også de som vegrer seg for å gjøre noe blant mange mennesker!

I Oslo er det folk overalt på den tiden konserten vil slutte, og ingen fare med å gå alene! Hvis du likevel er nervøs, så ta drosje, buss eller bane som en over foreslo. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Pepsimax96 skrev:

Hvilken konsert er det? :)

Er ikke så mange som har hørt om henne, men er Hayley Kiyoko 

TS

Gjest Gretagarbo
Skrevet

Sentrum Scene?

Da anbefaler jeg å bo på Comfort xpress Youngstorget. Det er rimelig og veldig kort gange fra der konserten er (altså max 2 minutters gange). Jeg drar ofte til Oslo alene for å gå på konsert. Siden jeg alltid er irrasjonelt redd prøver jeg å bo så nært spillestedet som mulig. Da funker det hotellet bra dersom det er Sentrum scene jeg skal på. 

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Er ikke så mange som har hørt om henne, men er Hayley Kiyoko 

TS

Har nettopp begynt å høre på musikken hennes. Kul dame, fin musikk. Vil tro det er ganske mange jenter og kvinner som skal på samme konsert. Kanskje noen som bor på samme hotell som deg, som du kan slå følge med? 

Anonymkode: e300b...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...