Martine Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Nå er tiden inne for å ta familiebilder m babybilder. Vi er usikker på antrekk på bildene. Bildene skal henge på veggen tenkte vi- som en koselig bildemontasje. Skal vi velge: bunad, dress og dåpskjole eller vanlige klær for oss og barna? Det er jo koseligere med vanlige klær kanskje, men det er vanskelig å bestemme seg. Noen som har eksempler så hadde det vore kjekt
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Vi skal ta familiebilder i mai, først noen bilder der vi alle 4 er i bunad, så noen svart/hvitt bilder i hverdagsklær/dongri.
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Nå er tiden inne for å ta familiebilder m babybilder. Skal dere ta familiebilde + bilder av babyen i tilegg? Hvis dere skal ta noen bilder av kun babyen, ville jeg tatt noen bilder uten klær og noen med penklær ev. dåpskjole. Med hele familien samlet ville jeg ha valgt bunad siden dere har det. Det er jo også mulig å ta noen med vanlige klær også. Kommer vel litt an på hvor mange bilder dere har tenkt å ta. Men når vi har vært hos fotografen har det vært helt greit å skifte klær underveis.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Det er lite "in" med oppstilte bilder med bunad ol. Fotografen kan gi dere råd. Finn på noe mer spennende, noe som anger folks oppmerksomhet på bildet, der det henger på veggen.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Vi var hos Fame og tok bilder for en liten stund siden. Det var fortrinnsvis ungene som ble knipset. De hadde tre forskjellige antrekk: pentøy, vanlig tøy (nesten like klær) vanlig tøy uten genser, altså i singlet, og kampsportdraktene sine. Vi skal se på bildene på storskjerm på lørdag, jeg gleder meg!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 Dette er litt utenfor tema, men jeg vil ikke anbefale å bruke Fame-fotografer. Sikkert noen som er ok, men nå har jeg sett bilder av Fame fra Risør, Trondheim og Kristiansand, og alle har vært dårlige. Kjedelige, og med mye støv/flekker på bildene som viser veldig godt ved forstørrelse. Fame er billig men ikke bra. :-? Til antrekk for babyen syns jeg det er tøfft med selebukse/selekjole i dongeri, uten genser/body under.
Gjest Melk Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Synes ikke Fame er så billig jeg, men er veldig fornøyd med de bildene vi har tatt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Det er lite "in" med oppstilte bilder med bunad ol. Fotografen kan gi dere råd. Finn på noe mer spennende, noe som anger folks oppmerksomhet på bildet, der det henger på veggen. Tja, smaker er som baken. Men familiebilder skal tross alt henge på veggen i åååååååårevis. Og om to år er det noe helt annet som er "in" enn det i dag. Derfor er det lurt å ta flere typer bilder.......
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #9 Skrevet 5. april 2005 Finnes mange bra lokale fotografer. Bare å undersøke litt rundt. Si dere ønsker både levende og oppstilte bilder, så ordner det seg helt sikkert. Fame er ikke billig nei. Selve fotograferingen får du tilbud på, men deretter øker prisene betraketelig. "Prøvetime" for å se på bildene må det betales for, dyre forstørringer og fremkallinger, ramme til bilde må kjøpes via Fame. Bare lureri!! Anbefales ikke!!!
Gjest Leola Skrevet 5. april 2005 #10 Skrevet 5. april 2005 Da vi tok familiebilder så fikk vi beskjed fra fotografen hva slags farger vi skulle ha på klærne.
Charmina Skrevet 5. april 2005 #11 Skrevet 5. april 2005 Synes ikke Fame er så billig jeg' date=' men er veldig fornøyd med de bildene vi har tatt.[/quote'] Synes heller ikke de er så billige, men de tar fantastisk fine og artige bilder. Har flere kjente som har brukt de og alle de har vært kjempefornøyde. Selv tar vi babyfotografering der som vi får gratis mot at vi kommer tilbake innen to år eller noe (og da får vi fotograferingen for 750 kr) Om man er misfornøyd med fotograferingen så er det jo bare å klage da vel - det har man jo lov til! Jeg har ikke betalt for å se bildene på storskjerm iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå