AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Eller er du en som sover godt selv på dårligere underlag? Anonymkode: be8ce...caf 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Jeg sover på en IKEA LYCKSELE liggestol 😁 Har vell gjort det i rundt 4-5 år nå. Har tidvis problem med rygg, men det går så bra så 😂 Den er som dette, bare at det er enkel og ikke dobbel Anonymkode: 561ba...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Sånn er den ferdig utslåttAnonymkode: 561ba...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg sov på sofa/oppblåsbare madrasser 4 dager i jula, før jeg klikka på familien og spurte hvorfor det var så helvettes selvsagt at jeg var den som måtte sove på gulvet som en hund, og ingen andre kunne bytte med meg i ei jævla natt. Så jeg tror jeg sov på disse i 3 dager for mye, hvis man skal tolke humøret mitt.. Anonymkode: fc972...f29 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Her ser man ribbene. Den er slett ikke verst å ligge på. Ribbene buer oppover og de gir etter for trykk, slik at JEG ligger godt iaffal .😁 Anonymkode: 561ba...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sov på sofa/oppblåsbare madrasser 4 dager i jula, før jeg klikka på familien og spurte hvorfor det var så helvettes selvsagt at jeg var den som måtte sove på gulvet som en hund, og ingen andre kunne bytte med meg i ei jævla natt. Så jeg tror jeg sov på disse i 3 dager for mye, hvis man skal tolke humøret mitt.. Anonymkode: fc972...f29 En slik sammenleggbar gjesteseng hadde vel vært bedre enn en madrass på gulvet? https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80017389/ Anonymkode: 561ba...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En slik sammenleggbar gjesteseng hadde vel vært bedre enn en madrass på gulvet? https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80017389/ Anonymkode: 561ba...9d0 BTW Morsom tekst til denne sengen 😁 Når gjesten din begynner å bli trøtt, er det bare å rulle denne senga ut fra gjemmestedet sitt. 😂 Etter en god natts søvn, kan du bare brette og rulle den inn igjen. Det er enkelt, og det er ingenting tungt å bære. Anonymkode: 561ba...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En slik sammenleggbar gjesteseng hadde vel vært bedre enn en madrass på gulvet? https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80017389/ Anonymkode: 561ba...9d0 Er du ambassadør for ikea eller? Det hadde det sikkert vært. Men folk har nå de gjestesengene de har, så da er det naturlig nok det man blir tilbudt man sover på. 🤔 Anonymkode: fc972...f29 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Klarer ikke sove på det i det hele tatt. Drar derfor ikke bort hvis jeg må sove over heller. Anonymkode: 2e26d...d86 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ambassadør for ikea eller? Det hadde det sikkert vært. Men folk har nå de gjestesengene de har, så da er det naturlig nok det man blir tilbudt man sover på. 🤔 Anonymkode: fc972...f29 Nix 😁 Jeg har bare ikke råd til å handle andre steder enn IKEA. Jeg har også prøvd gjestesengen. Men Lycksele er best for meg som permanent holder sengen i billigseng 😂 Anonymkode: 561ba...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 I jula, litt over en uke, sov jeg utelukkende på en sofa og litt i en feltseng a la det som det er bilde av lengre opp her. Og det gikk helt fint. Men så er jeg også en sånn person som reiser rundt i verden så billig som mulig, og kan legge meg å sove etter å ha kostet unna kakerlakkene:P Jeg har fått høre jeg er en egen rase... Men jeg vil jo ikke sove sånn til vanlig selvsagt. Hjemme har jeg en seng med fast madrass, memoryfoam overmadrass, formstøpt pute osv:) Sov også på en sånn feltseng som over her i 3mnd da jeg var student. Synes ikke de er så ille jeg, men jeg har jo ingen problemer med rygg eller noe sånt heller da. Anonymkode: e5908...df7 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er du en som sover godt selv på dårligere underlag? Anonymkode: be8ce...caf Jeg har også sovet 3 netter på sammenknyttede tynne skumgummifylte stolputer rett på gulv, da jeg lånte bort den eneste senga jeg har. Det ble vondt å ligge skal jeg si deg 😂 Anonymkode: 561ba...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har også sovet i en steintrapp. Uff det var vondt😁 Anonymkode: 561ba...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 Sovet på sofaen min i over 10 år jeg. Funker som fjell. Anonymkode: b77d1...b8b 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nix 😁 Jeg har bare ikke råd til å handle andre steder enn IKEA. Jeg har også prøvd gjestesengen. Men Lycksele er best for meg som permanent holder sengen i billigseng 😂 Anonymkode: 561ba...9d0 Du var flink til å reklamere i hvert fall 😂 jeg digger ikea jeg altså, men tror ikke det er så mange som har så god gjesteseng som den Lycksele når de må hente frem en ekstra seng fra boden 🤗 Anonymkode: fc972...f29 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du var flink til å reklamere i hvert fall 😂 jeg digger ikea jeg altså, men tror ikke det er så mange som har så god gjesteseng som den Lycksele når de må hente frem en ekstra seng fra boden 🤗 Anonymkode: fc972...f29 Takk! 😊 Lycksele tar jo litt mer plass enn en vanlig gjesteseng, når den er sammenbrettet. Men det som er fint er at den kan brukes som stol når den ikke er i bruk som seng. Det følger jo med et stoltrekk. Men den er nok ikke i salg lengre, annet enn brukt. Ikea har også andre sovestoler som jeg ikke har prøvd. Jeg ønsker meg jo egentlig en luksus-seng etterhvert. Må bare spare opp litt penger først 😁 Anonymkode: 561ba...9d0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 Ligger på en madrass på gulvet,.gjort det i 1 år nå, gjør veldig godt for ryggen Anonymkode: 713c3...95b 1
Jolene Skrevet 5. januar 2019 #19 Skrevet 5. januar 2019 Så lenge jeg hadde måttet Sover godt uansett hvor jeg sover omtrent. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 Jeg synes at man bør tilby gjester gode soveplasser som er gode å ligge på. Ja, jeg som eier kun en seng lå selv på tynne puter rett på gulvet slik at min gjest skulle få sove godt og behagelig. Jeg synes at det er en uting å tilby gjester simple luftmadrasser o.l. Anonymkode: 561ba...9d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå