AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Noen som vet om en dekkende og holdbar (som ikke falmer fort) foundation som passer til hud som lett blir uren og får kviser? Helst i en rimelig/middels prisklasse 😊 Anonymkode: 500e3...af5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Estee Laudeer double wear ca 350kr), eller Maybelline matte and poreless (rundt 100?). Førstnevnte er definitivt best. Anonymkode: 221f6...5a2
Anonymjente123 Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Om du vil dekke over kvisene, Estee Lauder Double Wear. Jeg bruker selv Dior Backstage, får ikke noe særlig kviser av den. Utrolig god, litt mindre enn medium dekk, men kan lett bygges opp. Kan være du reagerer på alkohol i sminken hvis du lett får kviser? Da vil jeg fraråde deg dior sin, og heller sjekke ut en annen og ingredienslista!
Anonymjente123 Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 En annen ting er å sjekke pH verdien i rensen din om du lett får kviser!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Slenger meg med på DoubleWear. Den er utrolig dekkende. Om du følger med på lookfantastic kan du gjøre kupp. Kjøpte min til 290 kroner i romjulen. Anonymkode: c1cf6...9d7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 TS her. Jeg får egentlig ikke så mye kviser, mest hudormer og "bumper". Bruker sminkefjerner og rensegel fra REN. Ser mest etter en foundation som har god dekkevne pga. hudskader, ikke kvisene. Er viktig med en foundation som ikke trigger urenheter. Anonymkode: 500e3...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå