Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært i situasjonen at du får påvist celleforandringer samtidig som dere prøver aktivt? Jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre. Er blitt konisert en gang tidligere, men har nå lette forandringer igjen. De kontrollerer dette om noen mnd og jeg vet det ofte går tilbake. Selv om jeg vet det også kan gå stikk motsatt vei siden jeg har vært gjennom konisering :( En graviditet kan visst også forverre forandringer eller føre til forandringer hos de som i utg.punktet var frie for det... 

Håper noen har erfaringer å dele! 

Anonymkode: f05ee...c36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk påvist lette celleforandringer under prøvetiden. Fikk da beskjed om å komme tilbake for ny celleprøve 6 mnd etterpå. Disse viste også lette celleforandringer. Jeg ble da henvist til sykehus for en mulig biopsi. Jeg ble gravid i mellomtiden og ville helst at de skulle vente med biopsi til barnet var født. Gynekologen på sykehuset syntes dette var greit, med tanke på at ting så fredelig ut. Jeg har under svangerskapet vært til kontroll hver 2. Mnd ogbiopsi blir tatt 12 uker etter barnet er født. 

Anonymkode: f9ee2...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...