Anonymjente123 Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #21 Skrevet 7. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg gikk det over etter jeg kuttet ut alt av hudpleie og bruker kun sminke ved spesielle anledninger (etter utslettet forsvant). Smører meg med mandelolje etter dusjen så jeg ikke tørker inn. Nå kan jeg bruke ansiktsmaske i ny og ne uten problemer men dagkremer må jeg holde meg langt unna. Anonymkode: e79ac...8ff Så bra! Satser på at jeg får en krem som funker istedenfor en kur. Har en ganske mild form, men synes det er ubehagelig og sjenerende.. 😥Har prøvd teknikken med å kutte ut all hudpleie, men funker ikke for meg..
Anonymjente123 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #22 Skrevet 8. januar 2019 Oppdatering: har fått antibiotika kur. Får satse på at den funker og ikke ødelegger resten av huden min 😊
Anonymjente123 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #23 Skrevet 8. januar 2019 Hvordan er det med tetracyclin og p-piller? Legen sa ingenting på det.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #24 Skrevet 10. august 2019 hvordan "overtaler" dere fastlegen om at dette er et problem som man trenger behandling for? Jeg har hatt dette utslettet i mange år, og er nå over tredve år. Har spurt fastlegen et par ganger om henvisning til hudlege eller resept på salve e.l., men han sier alltid at alle kvinner har litt kviser og at det ikke er noe å gjøre noe med. Anonymkode: 6b74a...7f4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #25 Skrevet 10. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan "overtaler" dere fastlegen om at dette er et problem som man trenger behandling for? Jeg har hatt dette utslettet i mange år, og er nå over tredve år. Har spurt fastlegen et par ganger om henvisning til hudlege eller resept på salve e.l., men han sier alltid at alle kvinner har litt kviser og at det ikke er noe å gjøre noe med. Anonymkode: 6b74a...7f4 Min fastlege forsto heller ikke at dette er noe helt annet enn kviser. Jeg bestilte en time til hudlege hos Volvat, og fikk da straks vite hva det var og kur mot det. Kan du unngå kur er det likevel det beste. Tar litt tid å bli kvitt det med elixir sulfasitil, men det tar virkelig tid med kur også, og kuren var iallefall for min del tøff mot magen. I tillegg fikk jeg plager med sopp i underlivet, for kuren jeg fikk var iallefall på 6 uker, og den tok tydeligvis kverken også på gode bakterier som holder ballanse i orden andre steder i kroppen. Etter at jeg oppdaget elixir sulfasitil har jeg ikke hatt behov for en eneste kur. Takk og pris! Anonymkode: 85876...c27
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #26 Skrevet 10. august 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan "overtaler" dere fastlegen om at dette er et problem som man trenger behandling for? Jeg har hatt dette utslettet i mange år, og er nå over tredve år. Har spurt fastlegen et par ganger om henvisning til hudlege eller resept på salve e.l., men han sier alltid at alle kvinner har litt kviser og at det ikke er noe å gjøre noe med. Anonymkode: 6b74a...7f4 Jeg hadde enten byttet fastlege, eller oppsøkt en hudlege privat, for så så smelt resultatet i puten til fastlegen hvis resultatet viste at du har utslett. Alle kvinner har litt kviser, my ass!!! Anonymkode: 21ee3...c6a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #27 Skrevet 7. juli 2023 Trolltunge skrev (På 5.1.2019 den 1.05): Jeg har vært plaget med dette i 20 år, og har forsøkt det meste. Ingenting utenom lange penicillin kurer hjalp, til jeg her på KG ble tipset om Elixir Sulfactil. Nå gir jeg med glede tipset videre. Koster rundt 700 kr krukken, men selv om jeg smører bittelitt rundt munn og nese hver dag holder en krukke et halvt år, og det er virkelig verdt det for å holde det stygge, sviende og kløende utslettet borte. Kan ikke få anbefalt det nok! Hei! Har du noe tips om hvor det er mulig å få kjøpt denne nå? Anonymkode: c4a56...4c7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #28 Skrevet 7. juli 2023 Datteren min hadde det. Elidel krem tok knekken på det. Fikk det på resept. Rosex gjorde det bare verre. I tillegg fikk hun en antibiotikakur. Har ikke fått tilbakefall. La roche posay har en egen serie som anbefales til hudpleie. Anonymkode: 165b0...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #29 Skrevet 7. juli 2023 Elixir sulfactil og niactil 4 %! Fås kjøpt på skjønnhetssalonger eller på nett. Anonymkode: 14dd9...c23
Trolltunge Skrevet 8. juli 2023 #30 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Har du noe tips om hvor det er mulig å få kjøpt denne nå? Anonymkode: c4a56...4c7 Nei beklager. Ser det er utsolgt de steder jeg pleier å kjøpe. Ville sjekket hudpleiesalonger som fører Elixir, om de kan ha. Jeg kjøpte heldigvis to sist jeg bestilte, for må være leveringsproblemer eller noe slikt. Aldri opplevd at det er utsolgt overalt. Mulig rensen gjør nytta også, og den har flere, men jeg har aldri prøvd det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå