Montezuma Skrevet 4. april 2005 #1 Del Skrevet 4. april 2005 Vi skal legge stein i hagen, og vil gjerne ha noen tips. Tips til internettsider, type stein, mønster, farger, hvordan andre har gjort det og hvilke erfaringer man har fått. Foreløpig er vi litt på herregårdstein, gråmix med innslag av rødt. Ikke noe spes mønster, med unntak av en sirkel . Og til en liten mur; kan man bruke samme stein og bare mure opp (høyde ca 3-4 bredder)? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Del Skrevet 4. april 2005 http://www.justfuckinggoogleit.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #3 Del Skrevet 4. april 2005 Vi skal legge stein i hagen, og vil gjerne ha noen tips. Tips til internettsider, type stein, mønster, farger, hvordan andre har gjort det og hvilke erfaringer man har fått. Foreløpig er vi litt på herregårdstein, gråmix med innslag av rødt. Ikke noe spes mønster, med unntak av en sirkel . Og til en liten mur; kan man bruke samme stein og bare mure opp (høyde ca 3-4 bredder)? Takker for alle innspill! hei, hadde tenkt å stille samme spørsmål. Vi skal legge stein,men har en del spørsmål- Krever det mye gnnarbide? Hva ligger det på i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #4 Del Skrevet 5. april 2005 ??? ingen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Del Skrevet 5. april 2005 ??? ingen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #6 Del Skrevet 5. april 2005 ??? ingen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #7 Del Skrevet 5. april 2005 ??? ingen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2 Skrevet 5. april 2005 #8 Del Skrevet 5. april 2005 ??? ingen som kan? Joda, men hvis dere søker på internett finner dere informasjonen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #9 Del Skrevet 5. april 2005 Joda, men hvis dere søker på internett finner dere informasjonen selv. jØSS, ER DET SLIK AMN SVARER HER INNE? dET SITTER DA MANGE USEIERE HER INNE? oM NOEN SPØR ER INNE SÅ SKAL JEG BEGYNNE Å SVARE: FINN INFO PÅ NETT? hVA SKAL VI MED KG DA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2 Skrevet 5. april 2005 #10 Del Skrevet 5. april 2005 jØSS, ER DET SLIK AMN SVARER HER INNE? dET SITTER DA MANGE USEIERE HER INNE? oM NOEN SPØR ER INNE SÅ SKAL JEG BEGYNNE Å SVARE: FINN INFO PÅ NETT? hVA SKAL VI MED KG DA? Før man forventer at andre skal bruke tid på å løse/forklare de problemer man har, bør man vel ha forsøkt å finne ut av det selv. Når det gjelder spørsmålet til trådstarter er det så allsidig at det ikke kan gis hverken noe entydig eller kortfattet svar på det. Det første som burde gjøres er å besøke nettsidene til de som leverer sånne produkter, for så å heller komme med spesifikke spørsmål her. Jeg har murt mye, og brukt mye stein på uteområde, men ikke om jeg gidder å bruke mye tid på å forklare fremgangsmåten til noen som ikke en gang gidder å forsøke å finne ut noe selv. Og hva man skal med KG? Få tips og hjelp av hverandre vil jeg tro. Det er ikke synonymt med at man kan forvente at andre skal bruke tid på å finne info man lett kan finne selv, hvis man gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 5. april 2005 #11 Del Skrevet 5. april 2005 Vel...jeg har ikke lagt sånt selv, men...foreldra mine har kjøpt stein fra Asak...ble pent, det...men det er vel alt jeg vet om det også :oops: Denne siden tror jeg kanskje har noe av det du ser etter...??... http://www.asak.no/index.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå