AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Hadde sex rett før jul, i andre eller tredje omgang i det han trekker seg ut og tar av seg kondomet er det bokstavelig helt rødt av blod, jeg ble nesten redd... senere merker at jeg har blødd også kraftig på lakenet.... som selvfølgelig var hvitt.. Det stanset å blø ganske kjapt, men er allikevel litt nervøs, han var ganske så hardhendt, fikk jo fader meg blåmerker av han... Og nei, han er verken voldelig eller noen ting, frivillig sex av begge, men fy å hardhendt, holdt nok litt for hardt ja... 😂 Anonymkode: e66d2...c44
Chifru Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Gratulerer, du har hatt samleie. Hva var meningen med innlegget forresten? 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex rett før jul, i andre eller tredje omgang i det han trekker seg ut og tar av seg kondomet er det bokstavelig helt rødt av blod, jeg ble nesten redd... senere merker at jeg har blødd også kraftig på lakenet.... som selvfølgelig var hvitt.. Det stanset å blø ganske kjapt, men er allikevel litt nervøs, han var ganske så hardhendt, fikk jo fader meg blåmerker av han... Og nei, han er verken voldelig eller noen ting, frivillig sex av begge, men fy å hardhendt, holdt nok litt for hardt ja... 😂 Anonymkode: e66d2...c44 Slikket du blodet av kondomet etterpå? Anonymkode: a143a...7b4 1
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex rett før jul, i andre eller tredje omgang i det han trekker seg ut og tar av seg kondomet er det bokstavelig helt rødt av blod, jeg ble nesten redd... senere merker at jeg har blødd også kraftig på lakenet.... som selvfølgelig var hvitt.. Det stanset å blø ganske kjapt, men er allikevel litt nervøs, han var ganske så hardhendt, fikk jo fader meg blåmerker av han... Og nei, han er verken voldelig eller noen ting, frivillig sex av begge, men fy å hardhendt, holdt nok litt for hardt ja... 😂 Anonymkode: e66d2...c44 Gav du ham ikke beslked om at dere ikke kjente hverandre så godt at røff sex var på tale?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Altså jeg skjønner ikke greia med alle disse innleggene legger ut??? Kan dere ikke holde noe for dere selv, eller ønsker dere å håne de som blir utsatt for psykisk mishandling? Anonymkode: 2fb36...0db 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Kanskje du skal vurdere å oppsøke psykolog, før noen gjør uopprettelig skade i underlivet ditt? Anonymkode: c97c5...6e5 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Hvem av oss voksne er det som med hånden på hjertet kan si at en aldri har fått sår, rifter, blåmerker, kloremerker eller blødd etter sex?? Hallooooo! Dette er da ingenting å skrike ut om! Det er normalt at ting kan gå litt røft for seg, men man trenger ikke lage debatt ut av det, om man ikke ønsker å legge ut i et sexforum! (mener det også finnes!) Kvinne 45 Anonymkode: 0a778...f24 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 Kanskje du skal kjøpe deg en dagbok Ts? Eller må du ha oppmerksomhet på Internett? Anonymkode: 94529...630 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Jeg hadde også røff seg inn jula.. så vet dere det Anonymkode: 88176...fa2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Høres ut som en tråd opprettet bare for å harsellere med den andre tråden om kjærestevold Anonymkode: e4bd9...ab1 1
*Mocca* Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 Det har hendt meg også, men ikke alltid fordi det har vært så røff sex.... Tror noen ganger det handler om tynne slimhinner kombinert med hvor dypt han kommer og nøyaktig hvor han treffer der inne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå