Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Tone kjører fortsatt et feigt låtvalg, en lite krevende sang som vanlig....

Jeg gruer meg til å høre Mari synge den sangen :o hjelp, hvordan skal dette gå...?

de andre hadde valgt bra sanger :)

Gjest Valhalla
Skrevet

Bør være ganske sikre penger å satse på Mari denne gangen, men jeg har blitt lurt to ganger før :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor er det du vedder henne?

Skrevet

Enig med Lilleulv.

Tone velger bare safe (og VELDIG kjedelig)

Gjest Valhalla
Skrevet

Unibet satser jeg hos, oddsen for utstemming kommer ikke før Onsdag tror jeg

Gjest lilletroll
Skrevet

Var ikke akkurat noen store overraskelser akkurat... :roll: Men det som slår meg er: Hallo så unge de er!!! :o (eller er det meg som begynner å bli gammel.. :-? )

Skrevet

Irriterer meg over Tone litt låtvalg nok en gang. Lite krevende sanger HVER gang.

Eva ER virkelig isdronningen, og selvtillit er bra, men for mye er ikke så veldig tiltrekkende.... Et eller annet med hennes performance jeg ikke liker.

Ali er jo bra, men det er jo mye han ikke passer til å synge da!

Mari må ryke nå

Heia Jorun!!

Gjest Pearl ikke innlogget
Skrevet

Synes alle sangvalgene var kjedelige.

Akkurat i disse åra var det en hel haug med flotte melodier, nei dette var for dårlig.

I år har vi hørt alt for mange kjedelige landeplager fra 80 årene, håper deltagerne blir mer fantasifulle etterhvert.

Gjest Gjesta
Skrevet

Mari sang ikke særlig bra - er det ikke på tide at hun tar seg en tur hjem? :klø:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Er da ingen som har sunget bra enda :-?

Gjest lmari
Skrevet

Jeg har hatt Tone som min favoritt hele tiden, men hun fortsetter å velge kjedelig og feige låter og nå begynner jeg å miste sansen egentlig. Men hun har øyne til å dø for!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg likte også Tone i utgangspunktet, men jeg syns ikke hun imponerer - annet enn med utstrålingen sin.

Ingen som har sunget spesielt bra foreløpig syns jeg - Jorun best hittil syns jeg.

Gleder meg til å høre Eva jeg - liker henne bedre og bedre.

K

Skrevet

Jorun var iallefall høydepunktet før pausen.

Gjest lmari
Skrevet

Eva seiler opp som en favoritt, altså! Deilig å se henne smile og hun har jammen vakre øyne hun også!

Skrevet

Kommer ikke over at Cindy snakker UTROLIG plagsomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...