AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Tips til et godt hotell i Gøteborg? God frokost er viktig for oss. Vi snuser for øyeblikket på Clarion Post Hotell. Noen med erfaringer der i fra? Anonymkode: 150b3...409
cerruti Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips til et godt hotell i Gøteborg? God frokost er viktig for oss. Vi snuser for øyeblikket på Clarion Post Hotell. Noen med erfaringer der i fra? Anonymkode: 150b3...409 Liker hotellet. Masse liv og mye mennesker. Fine rom, i hvert fall de litt over vanlige. Frokosten er imidlertid veldig folksom. Jeg foretrekker nok Elite plaza.
Christiane_W Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Hotel Bellora har fantastisk frokost, men rommene er ikke av de største. Ligger på Avenyn. Hotel Pigalle har også fantastisk frokost og med mindre man bestiller de minste rommene er det grei størrelse på dem. Ligger rett ved Norrstan.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 Radisson blu scandinavia er er også bra god frokost med masse forskjellig brød, rundstykker og kaker. Bacon, egg, eggerøre, poteter, sopp, pølser, bønner etc. Frukt, yoghurt, pålegg, juice, kaffe Anonymkode: 5331d...928
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Dorsia eller Bellora er mine favoritter men Post er et godt tredje valg. Men foretrekker det på sommeren pga takterrassen med pool. Anonymkode: 8c00e...f57
cerruti Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dorsia eller Bellora er mine favoritter men Post er et godt tredje valg. Men foretrekker det på sommeren pga takterrassen med pool. Anonymkode: 8c00e...f57 Fint å svømme på vinteren og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå