AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Bør jeg ha dårlig samvittighet? Anonymkode: 40262...7ff
Edinbruh Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Nei. Skulle vel tro det fantes bedre underholdning hvis du trenger en god latter, da. Finnes en del spesielt folk henger seg opp i og poster om her, men om det er så morsomt det meste av det vil jeg ikke si. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Nei, det har i alle fall ikke jeg Anonymkode: 2167a...fb5 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Hva tenker du i så fall om å se nyheter for å fryde seg over verdens katastrofer? Anonymkode: fb064...5f5
SoWhat? Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 Nei, men du har en kjedelig sans for "hunor". Jeg tenker at formen for humoristisk sans henger sammen med hvor høy eller lav iq mennesker har. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 Det pleier jeg også å si når jeg tøffer meg. (..også griner jeg i stillhet over tråder som kunne vært om mitt eget liv, som jeg virkelig skulle ønske jeg hadde lest når jeg stod i det samme selv..) Anonymkode: 3e3c4...886 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #9 Skrevet 5. januar 2019 Ja. Eller det spørs hva du ler av. Det er mye grusomt her som ikke er til å le av, partnervold, utroskap, alvorlig syke barn, svangerskapsforgiftning, kvinneundertrykking, voldtekt...…….. Anonymkode: dabe4...32f 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #10 Skrevet 5. januar 2019 Nei. Det er jo noen tråder her som er blitt ganske så lange; gjerrigknarker, ting dumme kunder sier, bryllupshistorier på godt og vondt... Mange morsomme historier. For å klargjøre det, så er jo ikke absolutt alt morsomt. Ler av mye her selv, jeg. Søker helst noe å le av. Er jo ikke kjedelig humor, det, vel, er jo hummer og kanari her inne. De fleste trykker jo på mobilen rett som det er, hva er forskjellen på å le av noen som har en kamerat som kunne fått diplom i å være gjerrignark og en filmsnutt på Youtube? Intelligens og humor henger sammen? Joda. Det var en kjapp konklusjon. Anonymkode: 5c4ce...8d8 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #11 Skrevet 5. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Eller det spørs hva du ler av. Det er mye grusomt her som ikke er til å le av, partnervold, utroskap, alvorlig syke barn, svangerskapsforgiftning, kvinneundertrykking, voldtekt...…….. Anonymkode: dabe4...32f Tviler på at folk flest ler av slikt. Kvinneguiden har heldigvis mye fra livets lyse side også! Anonymkode: 5c4ce...8d8 1
SoWhat? Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er jo noen tråder her som er blitt ganske så lange; gjerrigknarker, ting dumme kunder sier, bryllupshistorier på godt og vondt... Mange morsomme historier. For å klargjøre det, så er jo ikke absolutt alt morsomt. Ler av mye her selv, jeg. Søker helst noe å le av. Er jo ikke kjedelig humor, det, vel, er jo hummer og kanari her inne. De fleste trykker jo på mobilen rett som det er, hva er forskjellen på å le av noen som har en kamerat som kunne fått diplom i å være gjerrignark og en filmsnutt på Youtube? Intelligens og humor henger sammen? Joda. Det var en kjapp konklusjon. Anonymkode: 5c4ce...8d8 Det er vel ganske innlysende at form for humor og intelligens henger sammen?! Ja, det er morsomme tråder her inne, men om det var det Ts mente, så ville h*n nok formulert seg annerledes. Eller? For det er nå uansett mest problematikk som blir tatt opp her.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 7 timer siden, SoWhat? skrev: Det er vel ganske innlysende at form for humor og intelligens henger sammen?! Ja, det er morsomme tråder her inne, men om det var det Ts mente, så ville h*n nok formulert seg annerledes. Eller? For det er nå uansett mest problematikk som blir tatt opp her. Ikke nødvendigvis. Syns det er arrogant å skryte av sin egen intelligens og samtidig se ned på andre. Og er noen f.eks. gravide, ser de gjerne barnevogner og babyer overalt. Man ser det man er opptatt av. Det er jo mye morsomt her, ikke bare elendighet. Jeg trykker meg sjelden inn på vonde temaer nettopp fordi jeg er veldig sensitiv og ønsker heller å ha noe å le av og glede meg over. Om noen syns det er morsomt med voldtekter, så er jo ikke det noe kjekt, men det får stå for deres regning. Anonymkode: 5c4ce...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Bør jeg ha dårlig samvittighet? Anonymkode: 40262...7ff Det kommer an på hva du ler av. Kan du gi eksempler? Anonymkode: 00dec...25a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Hygienetrådene her inne er hysteriske.😂 Anonymkode: efcb7...060 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #16 Skrevet 5. januar 2019 Kvinneguiden er jo temmelog latterlig da... Anonymkode: 3c40c...94d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 Noen ler vel av det du sier og gjør også uten at du merker det. Anonymkode: 7e9e2...d72 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kvinneguiden er jo temmelog latterlig da... Anonymkode: 3c40c...94d Bidrar du selv med latterlige innlegg/tråder? Siden du er her, mener jeg. Anonymkode: 00dec...25a 1
Cuntzilla Skrevet 5. januar 2019 #20 Skrevet 5. januar 2019 (endret) Nei, var sånn jeg og begynte her Overrasket over at det ikke var mer respons av den typen her i tråden. Kvinneguiden er stor humor. Bare du nevner forumnavnet i en sammenheng så flirer jo folk. Det er ikke fordi det er så mange her med komisk talent, det er alle de ufrivillig morsomme brukerne og trådene. Jeg ler ofte høyt av problemstillinger og forslagene til løsninger her, jeg. Endret 5. januar 2019 av Cuntzilla 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå