Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du da din tid på videregående var over? Har du noe å anbefale?

Anonymkode: 5dbfb...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg prøvde ut universitet ett år, men angret på at jeg ikke tok et friår og reiste. Derfor tok jeg meg et pauseår og oppfylte drømmene mine og å reise til Sør-Amerika. Fantastisk! 

Anonymkode: b678f...575

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe positivt å komme med egentlig, men deler alikevel. Var ferdig på vgs i fjor
Jeg begynte på folkehøgskole, men det var grusomt så jeg slutta. Nå skal jeg jobbe litt fram til høst og se om det blir lærlingetid som helsefagarbeider eller så skal jeg studere hvis jeg kommer inn dit jeg vil.

Har du gått yrkesfag kan du jo begynne på lærligetida før du bestemmer deg.

Anonymkode: c8754...df1

Skrevet

Etter videregående gikk jeg rett ut som lærling og har jobbet siden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro i militæret etter videregående. Anbefales! Det gjorde overgangen til å flytte for seg selv, med alt det innebærer, mye enklere. 

Anonymkode: a5f26...3d9

Skrevet
På 9.1.2019 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe positivt å komme med egentlig, men deler alikevel. Var ferdig på vgs i fjor
Jeg begynte på folkehøgskole, men det var grusomt så jeg slutta. Nå skal jeg jobbe litt fram til høst og se om det blir lærlingetid som helsefagarbeider eller så skal jeg studere hvis jeg kommer inn dit jeg vil.

Har du gått yrkesfag kan du jo begynne på lærligetida før du bestemmer deg.

Anonymkode: c8754...df1

Håper ikke jeg avsporer for mye nå, men kan du fortelle hva som var grusomt med det? "Alle" sier jo at det er det beste året i livet deres, mens jeg synes det bare høres ut som et helt år på leirskole, noe jeg var ferdig med i syvendeklasse...

Anonymkode: 99fe7...2f5

Skrevet

Jeg dro på folkehøgskole og har aldri angret på det. Det var et år hvor jeg kunne dyrke en hobby, lære nye ting og bli kjent med mennesker jeg aldri ville blitt kjent med ellers og oppleve en ny landsdel. Samtidig var det et friår og et tenkeår før jeg skulle igang med studier - jeg var ikke motiver til å gå rett fra videregående til studier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...