AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Spørs vel hva man har behov for selv. Får man i seg nok protein er det nok lite hensiktsmessig å drikke ekstra forgreinede aminosyrer feks, og får man for lite protein burde vel heller ikke førsteprioritet være å drikke noe bruslignende.. Men helt ok som erstatning for brus/annen kos, tenker bare det er unødvendig ifht det som faktisk promoteres ved produktet hehe. Kreatin er et godt supplement tatt i sammenheng med trening, det er forsket på igjen og igjen, men jeg tenker at en burde ha trening og kosthold på plass før man fokuserer på detaljene for å få ut "det lille ekstra", inkludert hva gjelder kreatin. Det er mine korte tanker om det. Anonymkode: ca31b...633 1
abc123detvardet Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Om proteinpulver er skvip? Det er rett og slett et kosttilskudd. Det er kjekt å ha hvis du skal trene og ikke klarer å få nok protein fra maten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Nocco ble tatt opp på tv2 hjelper deg. Drn var veldig risikofylt å drikke før trening, den inneholdt så sykt mye koffein at en hard treningsøkt kunne skade en skikkelig Anonymkode: 6ba9f...5db 1
Gjest Rossin Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nocco ble tatt opp på tv2 hjelper deg. Drn var veldig risikofylt å drikke før trening, den inneholdt så sykt mye koffein at en hard treningsøkt kunne skade en skikkelig Anonymkode: 6ba9f...5db La meg først si at jeg i utgangpunktet ikke er fan av drikke som nocco og red bull. Men hun dama som ble intervjua, sa at dersom man vil ha et kick for å få seg ut av sofaen, så kan man like gjerne drikke kaffe. Ok? To kopper kaffe inneholder like mye koffein som en nocco. Mener du at det er sykt mye? Da er det et par på kontoret jeg jobber på, som er i risikosonen, for å si det sånn. Det er så typisk at man er skeptisk til "nye ting", mens man henviser til etablerte produkter og vaner som en løsning. "Du trenger ikke å drikke nocco, du kan bare drikke kaffe". Hva med de som ikke liker kaffe? Herregud, la dem drikke noccoen sin. Det samme med proteinpulver. "Du trenger ikke proteinpulver, du kan like gjerne drikke sjokolademelk, som er mye billigere". Det er faktisk ikke billigere, og dersom du f.eks. er i en cutting fase der du er i kaloriunderskudd og trenger opp mot 2g protein pr kg. kroppsvekt, så er proteinpulver en god løsning. BCAA har ingen dokumentert effekt, btw. Det er bare sløseri av penger.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Ja. Ekte mat er tingen. Anonymkode: 3fd4a...386 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå