AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg studerer nå, har allerede fagbrev i kontorfaget, så har yrkeserfaring. Jeg finner bare ingen jobber som er relevante opp mot studiet. Jeg har prøvd Manpower, Finn, NAV, osv. men de krever enten at jeg MÅ ha Master, eller så er ikke jobbene innad kategorien jeg studerer. Mange sier jeg bør starte litt lavt, men det å være vaskehjelp på en fast-food ETTER studietiden er nesten uaktuelt. Det gir jo bare inntekt, ikke engang relevant arbeidserfaring til senere jobber eller opprykk til stillinger som er relevant for meg. Anonymkode: 7cecd...c00
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2 Skrevet 5. januar 2019 Er det ingen med erfaring med å få seg studierelevant jobb i studietiden? Anonymkode: 7cecd...c00
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #3 Skrevet 5. januar 2019 Hva slags studie er det snakk om? Det å ha relevant arbeidserfaring er så klart å foretrekke, men det er bedre å ha urelevant arbeidserfaring enn å ikke ha arbeidserfaring i det hele tatt. Anonymkode: 7278b...31a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 Jeg går sisteåret, så er litt viktig at jobben jeg først får nå ikke er en tullejobb, men faktisk en jeg kan være i. Anonymkode: 7cecd...c00
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #5 Skrevet 5. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg går sisteåret, så er litt viktig at jobben jeg først får nå ikke er en tullejobb, men faktisk en jeg kan være i. Anonymkode: 7cecd...c00 Men hva i alle dager studerer du da? Anonymkode: 76dc5...14b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå