Gå til innhold

Dermalogica produkter til sommer og vinter

Anbefalte innlegg

Gjest Sephora
Skrevet

Hei!

Jeg bruker Dermalogica produkter stort sett og er veldig fornøyd med alt jeg har prøvd hittil.

Jeg bruker nå Dermal Clay hver kveld, Special Cleansing Gel hver morgen, samt at jeg bruker Active Moist hver natt og masken Skin Refining Masque(tror jeg den heter..) èn gang i uken. Som sagt er jeg veldig fornøyd med de Dermalogica produktene jeg bruker, men ett problem er at ofte blir dette opplegget her litt "for sterk kost" for huden min om vinteren,men om sommeren for jeg ofte hakket mer fet hud og da funker dette ypperlig!Så lurte på om noen her inne hadde erfaringer med andre (helst Dermalogica) produkter som er litt mildere og ikke renser så mye og produkter som gir hakket mer fuktlighet-men må ikke bli for fete produkter.

Burde jeg evt. ta litt mindre "rensende" masker om vinteren og heller fuktlighetsmasker?? Evt. hvilke fiktighetsmasker vil dere anbefale til min hud?

Huden min er normal m/noen få ujevnheter i kinna og nesa,mens haka bli fort fet og har problemer med en del urenheter der.

Håper noen kan hjelpe! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest carina81- ikke innlogget
Skrevet

Prøv med skin smoothing cream om vintern. Og kanskje bruke dermal clay cleanser annenhver dag istedetfor hver dag?? Gjerne en fuktighetsmaske en gang i uken også. Evnt skin refining masque på nese og fukt ellers. Spørs hva du trenger å rense mest. Hvis du synes special cl. gel blir litt for sterk, kan du prøve ultracalming cleanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...