Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har baby på fem uker. Vurderer å kjøpe inn et babygym? Fikk dere behov for det? Har dere noen å anbefale? 

Anonymkode: a030f...9df

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Skip Hop treetop friends  babygym, den er fin og fargerik :)

Vi kjøpte når vår lille var ca 10 uker, hadde ikke noe behov for det for hun var ikke interessert i leker, bare ansikter. Men rundt 10 uker begynte hun å syntes det var gøy å strekke seg mot leker. Nå er hun 14 uker og har de siste ukene har hun hatt veldig gøy, og sparker i stengene så det lager masse lyd og griper etter ting vi henger opp. Anbefaler å ikke henge opp veldig mye med en gang, det blir litt overload. Heng på en ting først og legg til fler etterhvert.   :)

Anonymkode: 0ad0a...b9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den fra IKea er best! Kan brukes med vippestol, har gode farger. Kan brukes over et babynest, og du kan legge kamera på den og få fine bilder. 

Anonymkode: 18692...29d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn en med sterke farger. Vi fikk en dus og instagramvemlig babygym i gave. Ungen syns den var drittkjedelig. 

Anonymkode: e73db...698

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes disse i tre er best. Kan man bytte ut lekene når baby blir lei, eller får andre behov. Spilledåser, biteringer osv,

262F136C-AED5-4F1F-9B7C-28610B311BA0.jpeg

Anonymkode: 4ceb6...536

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes disse i tre er best. Kan man bytte ut lekene når baby blir lei, eller får andre behov. Spilledåser, biteringer osv,

262F136C-AED5-4F1F-9B7C-28610B311BA0.jpeg

Anonymkode: 4ceb6...536

Vi hadde en sånn i tre, funket helt til baby begynte å rulle (altså bare 1-2 måneder) da ble en sånn myk "vanlig" mye bedre. Vi kjøpte en brukt på finn og den kan også lekene lett skiftes ut på. Ts: jeg tror de fleste har MYE glede av en babygym, men man trenger det ikke før baby er kanskje 2 mnd. 

Anonymkode: fd441...573

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Skip Hop camping cubs  til min baby. Har hatt glede av den, og den er i tillegg veldig søt 😊

Anonymkode: 7c5ff...6dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan vel bytte ut leker på de fleste babygymmer? Jeg har skip hop,men henger opp litt forskjellig:) En i tre vil jo være mer stødig og holdbar, men vår elsker å sparke i babygymmen så den rister, og det er verre i tre. 😆

Anonymkode: 0ad0a...b9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Babygym er veldig fint for babyens utvikling, så vil mene dere har bruk for det :) babyen kan allerede nå begynne å ligge litt i den. En med masse knæsje farger er bra :) 

Anonymkode: 29933...464

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en fargerik fra fisher price kjøpt på Finn. Vår fikk den ved 2,5 mnd omtrent. Og bruker den fortsatt nå på 7 mnd. Ikke like mye som før da. 

Anonymkode: 5a229...dd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...