AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg tenker f.eks på om en tidligere ble sett ned på i sine nære omgivelser, og at man plutselig en dag finner ut at løsningen er å forandre seg. Vil man da bli sett på på en annen måte enn tidligere, eller er man for alltid dømt og funnet for dum? For mitt vedkommende er det mange som ikke liker meg. Folk i nærmiljøet "flekker tenner", baksnakker meg og vender og vrir på alt når jeg prøver å snakke med dem. Nå har jeg endelig innsett at noe må gjøres. Jeg har begynt å ta avstand til dem som ikke liker meg, og jeg snakker mindre. Jeg har blitt mere folkelig, og passer på å gjøre litt gode gjerninger. Det er ikke det at jeg ikke har vært snill før.. Jeg var bare glad, rolig og utadvendt(men kanskje ikke på den måten som folk likte?) Jeg har bare fått et inntrykk av at folk helst vil ha det politisk korrekte. Man må opptre sosialt korrekt naturligvis, og gjøre ting som fører til god omtale av en. Er det virkelig slik det fungerer? Om noen omtaler deg positivt, er det da det samme som å få et godkjent stempel? Er det godkjent stempelet alle er ute etter før de bestemmer seg for å like noen? Anonymkode: dd335...1eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Folk i nærmiljøet "flekker tenner", baksnakker meg og vender og vrir på alt når jeg prøver å snakke med dem. Får du hjelp av psykolog, lege? Du høres ganske psykisk syk ut, dessverre. Anonymkode: 94c8e...d95
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du hjelp av psykolog, lege? Du høres ganske psykisk syk ut, dessverre. Anonymkode: 94c8e...d95 Dårlig forsøk på å ødelegge tråden Prøv litt hardere! Anonymkode: dd335...1eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Skjønner ikke helt innlegget. Kanskje du har oppført deg dårlig eller at du rett å slett er uheldig med omgivelsene Anonymkode: 107c5...7b8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Jeg forstår heller ikke hva du mener. For å svare på hovedspørsmålet litt generelt så kan iallfall jeg se at noen har forandret seg og endre mening om dem. Men må også si at har man først et inntrykk av en person kan det være vanskelig. Det bør forøvrig være genuint når man forandrer seg, ikke bare en falsk fasade... Anonymkode: 487eb...fe5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 Det høres ut som om du er uheldig med omgivelsene. Hva slags miljø er det? Bygder og småbyer kan være vanskelige sosialt. Åssen folk er det? Jeg kjenner igjen sånn oppførsel, det er ikke kult. Anonymkode: 5d537...3c8
Gjest theTitanic Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 På 4.1.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev: Jeg tenker f.eks på om en tidligere ble sett ned på i sine nære omgivelser, og at man plutselig en dag finner ut at løsningen er å forandre seg. Vil man da bli sett på på en annen måte enn tidligere, eller er man for alltid dømt og funnet for dum? For mitt vedkommende er det mange som ikke liker meg. Folk i nærmiljøet "flekker tenner", baksnakker meg og vender og vrir på alt når jeg prøver å snakke med dem. Nå har jeg endelig innsett at noe må gjøres. Jeg har begynt å ta avstand til dem som ikke liker meg, og jeg snakker mindre. Jeg har blitt mere folkelig, og passer på å gjøre litt gode gjerninger. Det er ikke det at jeg ikke har vært snill før.. Jeg var bare glad, rolig og utadvendt(men kanskje ikke på den måten som folk likte?) Jeg har bare fått et inntrykk av at folk helst vil ha det politisk korrekte. Man må opptre sosialt korrekt naturligvis, og gjøre ting som fører til god omtale av en. Er det virkelig slik det fungerer? Om noen omtaler deg positivt, er det da det samme som å få et godkjent stempel? Er det godkjent stempelet alle er ute etter før de bestemmer seg for å like noen? Anonymkode: dd335...1eb Du skjønner at du ikke er godt likt og vil gjøre noe med det. Det er bra. Veldig bra. Det neste blir å skaffe selvinnsikt og gå ordentlig i deg selv. Vil ikke tro at dine politiske meninger er det viktige her, men mer hvordan du uttrykker dem. Og hvordan du er ellers. Er du open minded, hensynsfull og snill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå