AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Dere som har skjeggkre, hva gjør dere for minimere antallet og holde det nede`? Når du støvsuger må du hive støvsugerposen hver gang? Blir jo dyrt om man må det hver dag. Jeg har oppdaget noen kre nede i kjelleren i blokka jeg bor i . Et borettslag . Jeg har jo boden mn der nede og er livredd for å få de opp i leiligheten. Disse kreene jeg så var kanskje 1 cm lange med følehorn og en av dem krøp jo på veggen... Da må det vel være skjeggkre? For sølvkre kan vel ikke krype på veggen? Anonymkode: 1a52a...4eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Ta kontakt med styret. Fellesområder er deres ansvar. Anonymkode: 22231...420 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Ja, sølvkre kan ikke krype på vegg, så du har nok skjeggkre. Om du skal støvsuge der nede bør du i alle fall ikke ha samme støvsuger i leiligheten. De har billige støvsugere på jula. Anonymkode: 462da...83e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sølvkre kan ikke krype på vegg, så du har nok skjeggkre. Om du skal støvsuge der nede bør du i alle fall ikke ha samme støvsuger i leiligheten. De har billige støvsugere på jula. Anonymkode: 462da...83e Nei lurer på om hva jeg skal gjøre om de kommer i leiligheten min? Har jo en støvsuger med pose og om jeg må skifte den hver gang jeg støvsuger blir det jo dyrt? Hva gjør du om du har skjeggkre? Har selvsagt kontaktet styreleder og bestilt feller. Og hva om jeg må selge? Må jeg opplyse om skjeggkre når de ikke er i leiligheten min? Får jo aldri solgt nå! Anonymkode: 1a52a...4eb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei lurer på om hva jeg skal gjøre om de kommer i leiligheten min? Har jo en støvsuger med pose og om jeg må skifte den hver gang jeg støvsuger blir det jo dyrt? Hva gjør du om du har skjeggkre? Har selvsagt kontaktet styreleder og bestilt feller. Og hva om jeg må selge? Må jeg opplyse om skjeggkre når de ikke er i leiligheten min? Får jo aldri solgt nå! Anonymkode: 1a52a...4eb Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre. Feller vil ikke utrydde skjeggkre. Det du kan gjøre for å forebygge er at du ikke tar med pappesker opp fra boden og til leiligheten din og du bør ikke bruke samme støvsuger. Jeg har selv sølvkre i leiligheten min som ikke er like ille som skjeggkre, men når de gjemmer seg i vegger er det ikke så mye å gjøre annet enn hyppig støvsuging og jeg har også merket at de blir færre når jeg lufter mye. Anonymkode: 462da...83e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre. Feller vil ikke utrydde skjeggkre. Det du kan gjøre for å forebygge er at du ikke tar med pappesker opp fra boden og til leiligheten din og du bør ikke bruke samme støvsuger. Jeg har selv sølvkre i leiligheten min som ikke er like ille som skjeggkre, men når de gjemmer seg i vegger er det ikke så mye å gjøre annet enn hyppig støvsuging og jeg har også merket at de blir færre når jeg lufter mye. Anonymkode: 462da...83e Heldigvis har vi egen vasker som ta seg av renholdet i fellesgangene. Likevel er jeg livredd for å få de inn i leiligheten. Og trodde først det var sølvkre, men når jeg ser et kree litt oppfor gulvet må det jo være skjeggkre. Da frøs jeg til is, har aldri hørt om at noen har det her jeg bor og jeg vil ikke ha de i leiligheten. Har aldri sett et eneste dyr eller noe i leiligheten min. Kan de spres til leiligheten min og må jeg oppgi at vi har det i fellesrommene nede i kjelleren om jeg selger leiligheten min? Har bestilt feller og venter på dem, så vet ikke helt sikkert hva det er, men det ser mistenktsom ut som skjeggkre eller sølvkre Anonymkode: 1a52a...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå