AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Saken er den at en at en venninne av meg har gjort en livsstilendring. Det legges stadig ut på snap, insta og FB om måltider som er basert på pulver og hint om disse produktene. Jeg svarer aldri på dette. Men nå de siste dagene har det kommet flere innlegg og linker, og det viser seg at hun har gått ned over 20 kg, noe som selvfølgelig er utrolig bra, og jeg er glad på hennes vegne. For min del har det ingen betydning om hun er 40 eller 100 kg. Hun er uansett min gode venninne, og jeg ser ikke om noen går opp eller ned i vekt før jeg evt ser før og etterbilder samtidig. Vi diskuterer heller ikke dette når vi møtes. Passer det sånn så kan vi snakke om både mat, vekt og trening, og da kan jeg selvfølgelig kommentere det. Så er spørsmålet; Siden det nå ligger ute linker fra flere jeg kjenner, vil det da være en slags forventning om at jeg trykker liker / kommentere hvor flink hun har vært, eller er det greit å la dette forbigå i stillhet på sosiale media? Anonymkode: c5318...84d
Sizz- Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Jeg driter i hva venninnene mine legger ut på sosiale medier. Noen av dem legger ut mye av det du beskriver....mat, trening osv. Og jeg liker eller kommenterer veldig skjeldent på noe av det, da må det i så fall være noe veldig spesielt eller noe som fenger meg og min interesse mer enn normalt. Men syns ikke du skal måtte gi dem likes bare fordi de forventer det. Sosiale medier har tatt over for mye av livene til folk, synes folk tar det alt for høytidelig....det er bare tragisk. Og det er vel hva man gjør i det virkelige liv som teller? Dropp likes, og gi venninnen din heller oppmerksomhet når du møter henne face to face, om det er det hun vil ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå