bergensjenta83 Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg sveipet igjennom Tinder, der så jeg han som er forlovet med søsteren til to veldig gode venninner av meg. Kjenner også hun som er sammen med han,bare ikke så godt. Han kjenner jeg ikke, bare møtt i et bryllup. Han er altså forlovet med søsteren til venninnene mine og de har en sønn. Jeg lurer virkelig på hvem jeg skal si det til.. jeg ønsker selvsagt ikke ødelegge forholdet, de skal gifte se til neste år! Men synes og det er ubehagelig å skulle vite at jeg vet han er på tinder.. Han har skrevet at han hun er intr i sex.. sikkert i forbindelse med jobben hans som er sjåfør. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Ville tatt bilde og snakket med venninnen din først, så lenge du stoler på henne. Muligens det er slutt men om ikke burde hun få vite. Anonymkode: f4c70...193 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Så lenge du bare har møtt dem en gang og ellers ikke kjenner dem, så har du absolutt ingenting med det å gjøre. Anonymkode: 02216...3f6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg ville vært så slem å tatt screenshoot av Tinder profilen hans, og opprettet en falsk Facebook profil og sendt bilde til dama hans. Hadde noen gjort det til meg, ville jeg ha blitt sjeleglad. Ikke faen om jeg skulle ha giftet meg med en slik mann andre damer finner på Tinder. Anonymkode: f4a1f...03b 33
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Kanskje de har et åpent forhold. Anonymkode: 58ad3...25b 3
Tibbie Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Ikke bland deg. Dessuten vet han (med mindre han er noe tilbakestående) at sjansen er kjempestor for å bli busta, så det er ikke så sikkert at det er så hemmelig at han er der. Kanskje det er "trouble in Paradise". Ikke din business. 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Kanskje har de en avtale om at de kan ligge med en fremmed før ekteskapet. kanskje de har slått opp uten å annonsere det. kanskje noen har stjålet bilder av han (er han kjekk?) Det finnes mange mulige forklaringer, og det er ikke sikkert han gjør noe galt. Jeg ville likevel tatt skjermbilde og vist venninnene som kjenner forloveden, og tatt det derfra. Anonymkode: 60ccf...1d1 1
HanRuler Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 (endret) Skjønner deg men ville ikke ha gjort noe med det eller sagt noe om det. Hvis han faktisk ligger rundt så har karma en tendens til å ta igjen slike drittsekker før eller siden. Endret 4. januar 2019 av HanRuler
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Tibbie skrev: Ikke bland deg. Dessuten vet han (med mindre han er noe tilbakestående) at sjansen er kjempestor for å bli busta, så det er ikke så sikkert at det er så hemmelig at han er der. Kanskje det er "trouble in Paradise". Ikke din business. Nei ikke alle menn tenker lengre enn pikken sin. Kjenner til flere som var utro / prøvde å være utro via tinder og de ble like sjokka og satt ut alle fire når de ble oppdaga av folk som kjente de der. Ts: Jeg hadde sagt fra! Helt klart! Greit om de har åpent forhold men da har du hvertfall sagt det, for sjansen er størst for at de ikke har åpent forhold og han er emosjonelt eller fysisk utro! Anonymkode: c299d...545 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Ikke ditt sirkus ikke dine aper! Anonymkode: f3550...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 Ta screenshot og hør med venninne hva de tenker, om de vet om de feks har slått opp nylig. Hvem er på Tinder med bilde når man har kjæreste egentlig? Må jo være utrolig lett å bli oppdaget? Anonymkode: 6346d...231 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ditt sirkus ikke dine aper! Anonymkode: f3550...8eb Det er noe som heter nestekjærlighet og det å ta vare på hverandre i denne verdenen. Anonymkode: c299d...545 11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 Ta screen shot, print ut det, og sendt privat til henne i postkassa. Anonymt. Verden hadde vært så mye lettere om vi så på andre kvinner som medsøstre, heller enn som personer man ikke har noe med å gjøre. Anonymkode: 8c63c...ccc 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Si det til venninnene dine. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna hvis noen av venninnene mine visste at typen til søstera mi var på tinder og ikke sa ifra. Anonymkode: afafd...13b 9
bergensjenta83 Skrevet 6. januar 2019 Forfatter #16 Skrevet 6. januar 2019 Tenker litt mer på det. Har tatt screenshot. Kanskje litt vanskelig forklart.. jeg kjenner hun, men ikke han. De venninnene mine er søster og svigerinne til hun han som mulig er utro. Han er ikke fin.. litt merkelig fyr. Jobber som lastebilsjåfør så han er borte over flere dager/ uke så han har jo en mulighet for å gjøre dette uten at hun vet. Mulig han også tenker at ingen finner ut at han er på tinder siden de har et lite nettverk/ få venner . De andre de er sosiale med er familien og de er gifte og er ikke på tinder.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 Skjønner ikke at du nøler med å vise det til din venninne. Så kan hun informere denne dama. Denne fyren er jo ikke akkurat en du skal beskytte når han til og med går offentlig ut med utroskapen sin. Anonymkode: d3f66...81a 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 I følge de som har vært lenge på Tinder er det masse folk der som er i forhold. Det kan være fordi de søker noe annet eller det kan være de er der på for å se hva det er/på tull. Uansett grunn er det jo ikke helt ok, siden dette er en datingapp for single. Men når det er sagt: Ikke si noe, det er bare dumt hvis partneren vet om det. La folk drive med sitt, om det er greit eller ei... Anonymkode: eacf3...267
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 Jeg fikk melding fra ei venninne som har en venninne igjen som så typen min på Tinder for mange år siden (vi hadde vært sammen i et par måneder på det tidspunktet). Jeg konfronterte han, hvor han unnskyldte seg og sa han hadde "glemt" å slette appen. Han sa det var for tidsfordriv på jobb, og selv om alt var dårlige unnskyldninger, så tilga jeg og han har aldri gjort noe sånt igjen. Etter 4 år sammen, har jeg fortsatt ikke endret mening angående det, og stoler fortsatt på kjæresten min 100 %. MEN, hadde han blitt "fersket" nå, etter så mange år sammen, hadde jeg faktisk gjort det slutt. Når denne fyren har barn og er forlovet (!!) er det et stoooort varseltegn! Jeg satt utrolig pris på å få beskjed om min kjæreste, og jeg garanterer at denne dama vil få høre det om sin falske type også. Ta screenshot, send til søstrene så kan de ta det videre. Anonymkode: c95b9...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk melding fra ei venninne som har en venninne igjen som så typen min på Tinder for mange år siden (vi hadde vært sammen i et par måneder på det tidspunktet). Jeg konfronterte han, hvor han unnskyldte seg og sa han hadde "glemt" å slette appen. Han sa det var for tidsfordriv på jobb, og selv om alt var dårlige unnskyldninger, så tilga jeg og han har aldri gjort noe sånt igjen. Etter 4 år sammen, har jeg fortsatt ikke endret mening angående det, og stoler fortsatt på kjæresten min 100 %. MEN, hadde han blitt "fersket" nå, etter så mange år sammen, hadde jeg faktisk gjort det slutt. Når denne fyren har barn og er forlovet (!!) er det et stoooort varseltegn! Jeg satt utrolig pris på å få beskjed om min kjæreste, og jeg garanterer at denne dama vil få høre det om sin falske type også. Ta screenshot, send til søstrene så kan de ta det videre. Anonymkode: c95b9...ee9 Først sa han at han hadde glemt å slette appen. Så innrømte han at han brukte det som tidsfordriv på jobben. Det er ganske tydelig hva han egentlig brukte det til og ikke for å sette griller i hodet på deg men bare fordi du ikke har avslørt han i noe lignende igjen så betyr det ikke at han ikke gjør det. Sannsynligvis er han fortsatt utro på datingapper og/eller i virkeligheten fysisk, for han har jo vist at han har moralen til det! Men ja , syns du skal si fra ts! Og bra noen fra fra til deg også AB ❤️ Håper han ikke sårer deg igjen! Anonymkode: c299d...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå