Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

fant en stilling hvor det søkes etter tannhelsesekretær, men jeg har ikke denne utdanningen, er det dumt av meg å søke likevel? har tidligere erfaring fra helseomsorg og butikk/salg. regner ikke med at jeg vil bli prioritert, er det noen her som har fått stillingen likevel selvom dere ikke var faglig kvalifisert? 

Anonymkode: e9b1f...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fant en stilling hvor det søkes etter tannhelsesekretær, men jeg har ikke denne utdanningen, er det dumt av meg å søke likevel? har tidligere erfaring fra helseomsorg og butikk/salg. regner ikke med at jeg vil bli prioritert, er det noen her som har fått stillingen likevel selvom dere ikke var faglig kvalifisert? 

Ser ikke poenget i at du søker på en jobb du ikke er kvalifisert til. Det står jo i annonsen hva slags utdanning du må ha for å få jobben. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er dumt å søke ja om du ikke har tatt utdanningen, og er autorisert tannhelsesekretær. Det blir som at en sykepleier skulle ha søkt på en jobb som lege.

Anonymkode: f5db9...7b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det sitter faktisk folk som må ta imot og behandle alle søknadene på samme måte som de som faktisk er kvalifiserte. 

Utrolig irriterende å bruke tid på helt åpenbart ukvalifiserte kandidater.

Anonymkode: 7be2c...cf5

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du tenkt å jobbe som tannhelsesekretær når du ikke vet hvordan man utfører arbeidsoppgavene?

Anonymkode: 37674...414

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Dem har ikke lov til å ansette deg som tannhelsesekretær uten autorisasjon, så jeg ville ikke ha orket. 

Anonymkode: 1e68c...516

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...