AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 fant en stilling hvor det søkes etter tannhelsesekretær, men jeg har ikke denne utdanningen, er det dumt av meg å søke likevel? har tidligere erfaring fra helseomsorg og butikk/salg. regner ikke med at jeg vil bli prioritert, er det noen her som har fått stillingen likevel selvom dere ikke var faglig kvalifisert? Anonymkode: e9b1f...b44
Serafin Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: fant en stilling hvor det søkes etter tannhelsesekretær, men jeg har ikke denne utdanningen, er det dumt av meg å søke likevel? har tidligere erfaring fra helseomsorg og butikk/salg. regner ikke med at jeg vil bli prioritert, er det noen her som har fått stillingen likevel selvom dere ikke var faglig kvalifisert? Anonymkode: e9b1f...b44 Ser ikke poenget i at du søker på en jobb du ikke er kvalifisert til. Det står jo i annonsen hva slags utdanning du må ha for å få jobben. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Det er dumt å søke ja om du ikke har tatt utdanningen, og er autorisert tannhelsesekretær. Det blir som at en sykepleier skulle ha søkt på en jobb som lege. Anonymkode: f5db9...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Ja. Det sitter faktisk folk som må ta imot og behandle alle søknadene på samme måte som de som faktisk er kvalifiserte. Utrolig irriterende å bruke tid på helt åpenbart ukvalifiserte kandidater. Anonymkode: 7be2c...cf5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Hvordan har du tenkt å jobbe som tannhelsesekretær når du ikke vet hvordan man utfører arbeidsoppgavene? Anonymkode: 37674...414 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker said: fant en stilling hvor det søkes etter tannhelsesekretær, men jeg har ikke denne utdanningen, er det dumt av meg å søke likevel? har tidligere erfaring fra helseomsorg og butikk/salg. regner ikke med at jeg vil bli prioritert, er det noen her som har fått stillingen likevel selvom dere ikke var faglig kvalifisert? Anonymkode: e9b1f...b44 Dem har ikke lov til å ansette deg som tannhelsesekretær uten autorisasjon, så jeg ville ikke ha orket. Anonymkode: 1e68c...516 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Ser nå at det faktisk finnes flere tråder om dette. For meg høres det uansett veldig rart ut om det faktisk er mulig, for hva er vitsen med å ta utdanningen da? https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144218881-hjelp-skal-på-intervjutannhelsesekretær/ Anonymkode: 37674...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå