AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Og vet jo det ikke er helt sant. Jeg er en voksen kvinne og har foreldrene mine, og takknemlig for det, men har ikke annet nettverk. Synes det var lettere å bli kjent med noen før i tiden. Er man ikke på sosiale medier eller bruker skype, faller man fort utenfor. Likte meg mye bedre alene før i tiden, men synes kveldene kan bli altfor lange. Vet ikke helt hva jeg spør etter. Hva gjør man når man ikke har noen å gå til og tilbringe tid med? Det føles ut som jeg har ingen å henvende meg til når det er noe. Misunner de som har noe stødig i livet, folk rundt seg. Det føles ut som jeg har gjort alt feil, eller om jeg bare er dårlig likt? Vet ikke om jeg kommer til å svare på noe i denne tråden, men takker for innspill. Er det flere som har det som meg? Og hva gjør dere med denne følelsen? Anonymkode: 6c21c...09c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Hvis man kognitivt behandler behovet for kjærlighet og vennskap som en psykisk sykdom, tror jeg faktisk man kan bli kvitt det helt. Jeg drømmer om en slik total frihet. Anonymkode: 9f8f3...f8f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Ingen bruker skype lengere. Anonymkode: 4f946...1c0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen bruker skype lengere. Anonymkode: 4f946...1c0 Det er flere enn du tror. Anonymkode: 6c21c...09c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Hvorfor er du ikke på sosiale medier da? Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv. Bare det i seg selv gjør deg mer isolert enn du hadde trengt å være. Anonymkode: 0865d...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er flere enn du tror. Anonymkode: 6c21c...09c Heh. Nei! Mulig om man er gammel. Men ingen under 35. Anonymkode: 0f3ea...2c5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er du ikke på sosiale medier da? Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv. Bare det i seg selv gjør deg mer isolert enn du hadde trengt å være. Anonymkode: 0865d...b5b Facebook er jo for å snakke med folk man allerede kjenner, møter ingen nye der. Anonymkode: 89e5f...4c7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 På 4.1.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du ikke på sosiale medier da? Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv. Bare det i seg selv gjør deg mer isolert enn du hadde trengt å være. Anonymkode: 0865d...b5b Brukte det før, men føler man blir mer isolert av sosiale medier. Jeg vil ikke være sosial gjennom sosiale medier, men i det virkelige liv. En forskjell på det. Anonymkode: 6b82f...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå