AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Bor i borettslag, og naboene over meg har kjøpt nytt stereoanlegg. Dette står på hele tiden, og de spiller høyt. Det ljomer og dunker fra bassen, og jeg kan bokstavelig talt synge med. Jeg hører teksten på sangen, såpass høyt er det. Føler jeg bor vegg i vegg med et utested. Pga at borettslaget er smalt er det kun jeg som "grenser" til denne andelen. Flere ganger holder dette på midt i uka ut på nattestid. Vedkommende jobber ikke så mye (om noe?). Jeg har forsøkt å ta det opp. Sendte for noen dager siden melding når klokka var 06(!!) og spurte om de kunne dempe festen. Fekk surt tilbake at de sannelig ikke hadde fest. De satt rolig og hørte på musikk. JEG ER SÅ LEI DEN JÆVLA DRITTNABOEN. Drittkjerring og drittbroren som bor der. Jeg er så lei av Metallica dag ut og dag inn. Mye typisk rock, så det er bass blandet med noe som høres ut som oppussing. Problemet er at styret er veldig useriøst, har forsøkt å ta det opp. Det er ikke FEST, så det er ikke masse fulle mennesker. Jeg bare lurer på hva som får sånne mennesker til å gi fullstendig blaffen i alle andre?? I BORETTSLAG kan man ikke holde på sånn, eller har jeg misforstått? Må jeg regne med å ligge våken på hverdager jeg skal opp kl 07 til kl 06? Har forsøkt å sende meldinger, banke i taket osv. De slår bare litt ned. JÆVLA DRITTFOLK!!! Har akkurat pusset opp alt og investert masse penger. Kan ikke bare flytte heller 😢 Anonymkode: 682f4...e06
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Du ringer politiet. Det er ikke lov å bråke sånn om natta, politiet tar en prat med dem, skjer det mange nok ganger så kan de konfiskere anlegget. Anonymkode: f6edb...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå