Gå til innhold

Hvor mye bråk fra naboen skal man tåle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bodd i terrassehus i snart 1. år, og det har nå begynt å bråke noe veldig fra naboen over oss. Han har tydeligvis fått seg dame, og han har tydeligvis heller ikke rammemadrass, det høres ut som at de prøver å komme seg igjennom veggen/taket vårt. Tenkte med en gang at jeg kan ikke klage på bråket, de må jo få lov å kose seg.. Men nå har de holdt på siden romjul, midt på natten, jeg våkner og får ikke sove igjen. Det går ut over nattesøvnen min, jeg er trøtt, grinette og henger ikke med på jobb. 

Jeg vet at jeg og mannen min ikke bråker, da sengen vår er sykt tung og flytter kun på seg når det er 4 sterke menn som flytter på den. Så jeg vet at han ikke blir plaget med det samme fra oss. 

Blir det for dumt å klage? Jeg klikker hvis de holder på sånn i natt og, jeg trenger å sove!! 😂

Anonymkode: b9b54...654

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klag. 

Anonymkode: b1f5c...0b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bodd i terrassehus i snart 1. år, og det har nå begynt å bråke noe veldig fra naboen over oss. Han har tydeligvis fått seg dame, og han har tydeligvis heller ikke rammemadrass, det høres ut som at de prøver å komme seg igjennom veggen/taket vårt. Tenkte med en gang at jeg kan ikke klage på bråket, de må jo få lov å kose seg.. Men nå har de holdt på siden romjul, midt på natten, jeg våkner og får ikke sove igjen. Det går ut over nattesøvnen min, jeg er trøtt, grinette og henger ikke med på jobb. 

Jeg vet at jeg og mannen min ikke bråker, da sengen vår er sykt tung og flytter kun på seg når det er 4 sterke menn som flytter på den. Så jeg vet at han ikke blir plaget med det samme fra oss. 

Blir det for dumt å klage? Jeg klikker hvis de holder på sånn i natt og, jeg trenger å sove!! 😂

Anonymkode: b9b54...654

Neste gang du treffer han kan du si: Veldig til natte aktiviteter dere driver med. Høres i hele huset😉 Tenker de roer seg litt etter det

Anonymkode: e24e6...c06

• Liker 2
Gjest tooquiet
Skrevet

Har det samme problemet og det ødelegger trivselen for min del. Er ikke interessert i hva naboene gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...