AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Liker ikke å bli slikket av kjæresten, føles ekkelt ut. Har fått orgasme noen ganger, men syns likevel det er ekkelt. Kan også syns det er ekkelt hvis han plutselig klår hvis vi sitter i sofaen el lager mat osv Har ingen problemer med å suge han eller penetrering. Når det blir for grisete/snuskete får jeg ekkel følelse. Bare jeg som føler det slik? Anonymkode: d85bf...fa3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Nei du er ikke alene. Anonymkode: 35a75...4ee 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Nei, så lenge du liker å suge kuk og bli penetrert er det helt greit. Det er uansett det som er det viktigste. Om du svelger spermen er det også et klart pluss. Anonymkode: da18d...cf0 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Godt å høre at det ikke bare er meg😅 Takk! Noen som har tenkt på hvorfor man føler det slik? Ts Anonymkode: d85bf...fa3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 hvorfor skriver du at det er grisete og snuskete? det er kanskje synet ditt på å bli slikket som er problemet. Det går an å ikke like det men synes det er rart du skriver grisete og snuskete😁 jeg synes det er dritdigg Anonymkode: f301e...768 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har det også slik, men jeg liker heller ikke å suge. Anonymkode: f28db...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Helt enig, synes det er skikkelig ekkelt. Det gir meg heller ikke orgasme. Anonymkode: 6898d...494 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Ekkelt, snuskete eller grisete... Blir ikke det på en måte det samme? Liker mer sensuell og romantisk sex... Hmmm vanskelig å forklare.. 😳 Skjønner det ikke helt selv... Ts Anonymkode: d85bf...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 Jeg liker det heller ikke. Det er rart for det føles jo deilig og jeg får orgasme av det. Men jeg finner det frastøtende når kjæresten vil slikke så jeg sier alltid nei. Nesten som jeg lurer på om det er egentlig kjæresten jeg har problemer med. Anonymkode: 5c127...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Jeg syntes også det er litt ekkelt å bli slikket men kan godt suge. Menn har kjønnsorganet på utsiden, men på kvinner så slikker man inni og det er mye fuktighet der.. Hva smaker det? Det må da være ekkelt? Anonymkode: 98c51...6d7 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Hmmm.... Godt poeng! Har tenkt det selv også. Han fikk lov i begynnelsen av forholdet, og da var det ok. Men nå blir jeg uvel av tanken. Ts Anonymkode: d85bf...fa3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes også det er litt ekkelt å bli slikket men kan godt suge. Menn har kjønnsorganet på utsiden, men på kvinner så slikker man inni og det er mye fuktighet der.. Hva smaker det? Det må da være ekkelt? Anonymkode: 98c51...6d7 Slikker inni? Det er da klitorisk som er digg å bli skikka på? Syns synd på de mennene som har damer som er så snerpete at de synes normal sex er ekkelt og snuskete. Anonymkode: c9a3d...b5f 13
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slikker inni? Det er da klitorisk som er digg å bli skikka på? Syns synd på de mennene som har damer som er så snerpete at de synes normal sex er ekkelt og snuskete. Anonymkode: c9a3d...b5f Det handler ikke om å være snerpete. Grunnen til at jeg synes det er ekkelt er rett og slett fordi det føles svært ubehagelig. Og det gjør det ekkelt. Anonymkode: 6898d...494 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å være snerpete. Grunnen til at jeg synes det er ekkelt er rett og slett fordi det føles svært ubehagelig. Og det gjør det ekkelt. Anonymkode: 6898d...494 Jo men her var det flere damer som sa de fikk orgasme av det, men fortsatt syntes det var skittent, og derfor ikke ville? Anonymkode: c9a3d...b5f 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 Det er ekkelt når mannen er dårlig til det! Da får jeg lyst å bare løpe vekk. Om mannen er god i det, er det himmelsk. Har for tiden en sengekompis og han har utholdenhet til å drive på i 1-2 timer om det passer seg. Anonymkode: db4bc...c39 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slikker inni? Det er da klitorisk som er digg å bli skikka på? Syns synd på de mennene som har damer som er så snerpete at de synes normal sex er ekkelt og snuskete. Anonymkode: c9a3d...b5f Syns heller synd på deg som må rakke ned på andre mennesker fordi de ikke er som deg, du er helt perfekt du da eller? Tror du ikke jeg skulle ønske jeg kunne nyte det hvis jeg klarte? Ha litt respekt! Anonymkode: d85bf...fa3 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ekkelt når mannen er dårlig til det! Da får jeg lyst å bare løpe vekk. Om mannen er god i det, er det himmelsk. Har for tiden en sengekompis og han har utholdenhet til å drive på i 1-2 timer om det passer seg. Anonymkode: db4bc...c39 Anonymkode: c92ed...f7d 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 Det er ikke bare deg... Det er skikkelig ekkelt!!! Jeg gir ikke oral sex heller Anonymkode: c0abf...55e 3
Sphere Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 Nei, du er neppe alene om det. Samtidig har jeg aldri opplevd det selv. Jeg elsker å slikke, så det hadde vært en liten nedtur om jeg ikke fikk lov til det, men man tilpasser seg jo, og det finnes mye annet moro å finne på også. 2
Suppetuppe Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 Føler akkurat det samme. Jeg kan også få orgasme av det, men syns likevel det er ekkelt. Foretrekker å bli fingret, mens jeg tar på meg selv. Jeg liker å suge! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå