Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal kjøpe en bursdagsgave til min far, men de har alt de trenger så bare en liten gave tenkte jeg..men vet ikke hva, og noe som ikke koster så mye, har allerede kjøpt kaffe for det vet jeg ham liker.

Anonymkode: 49f39...de7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skal kjøpe en bursdagsgave til min far, men de har alt de trenger så bare en liten gave tenkte jeg..men vet ikke hva, og noe som ikke koster så mye, har allerede kjøpt kaffe for det vet jeg ham liker.

Er det alt du vet om din far? I så fall er det på tide å bli bedre kjent. Hva med å gi han en opplevelse for dere to. En mulighet til å knytte enda nærere bånd.

Anonymkode: ca9a7...aa9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det alt du vet om din far? I så fall er det på tide å bli bedre kjent. Hva med å gi han en opplevelse for dere to. En mulighet til å knytte enda nærere bånd.

TS sier «noe som ikke koster så mye», og så durer du på med opplevelsesgave? Mye godt kan sies om opplevelsesgaver, men billig er ikke en av tingene. Selv gratisopplevelser av typen «akedag», «skøytetur», «isfiske» o.l. drar ofte med seg kostnader i form av mat, reise, nytt utstyr m.v.

Jeg har også en far som har alt og aldri ønsker seg noe. Han får derfor som regel mer eller mindre forbruksting av meg. Selv om han har alt, bruker han alltid sokker og undertøy, så det pleier han å bli glad for. Pysjamas kan også være en idé. En flaske fra Vinmonopolet er en annen mulighet, i alle fall hvis han har et greit forhold til alkohol. 

Anonymkode: 89b31...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sokker?

Anonymkode: b0a58...b05

Skrevet

Hva interesserer han seg for? :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS sier «noe som ikke koster så mye», og så durer du på med opplevelsesgave? Mye godt kan sies om opplevelsesgaver, men billig er ikke en av tingene. Selv gratisopplevelser av typen «akedag», «skøytetur», «isfiske» o.l. drar ofte med seg kostnader i form av mat, reise, nytt utstyr m.v.

Jeg har også en far som har alt og aldri ønsker seg noe. Han får derfor som regel mer eller mindre forbruksting av meg. Selv om han har alt, bruker han alltid sokker og undertøy, så det pleier han å bli glad for. Pysjamas kan også være en idé. En flaske fra Vinmonopolet er en annen mulighet, i alle fall hvis han har et greit forhold til alkohol. 

Anonymkode: 89b31...d7b

Er det veldig dyrt å dra på kino med sin far? Hva med en hyttetur?

Poenget er, når ga du din far din tid i gave? Kvalitetstid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette er ikke noe du skal uttale deg om, makan til frekkhet! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er ikke noe du skal uttale deg om, makan til frekkhet! 

Må folk nå til dags føle seg støtt av hver minste bidige lille ting?

Anonymkode: 8af41...073

• Liker 1
AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...