Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar en test i morgen, og mest sannsynlig er jeg ikke gravid. Situasjon: Jeg gikk og var litt småkvalm og følte litt symptomer på graviditet, men så kom mensen til den tiden den skulle. Hadde en liten blødning som stoppet. Og neste dag kom den omtrent som vanlig og varte 5 dager. Nå blør jeg ikke lenger, men har fremdeles litt vondt i magen og er småkvalm. 

Har noen opplevd å få mensenlignende blødning, men likevel vært gravid? 

Anonymkode: 74661...a6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test da vel. Du har hatt mensen som normalt skriver du og da er det liten sjanse for at du er gravid. 

Anonymkode: baedd...b25

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta en test da vel. Du har hatt mensen som normalt skriver du og da er det liten sjanse for at du er gravid. 

Anonymkode: baedd...b25

Hmm jeg skal det i morgen. Nesten sikker på at det er noe annet altså. Bare lurer på om noen har opplevd å være gravid selv om de har hatt blødning som mensen. 

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg fikk mensen som vanlig selvom hun var gravid så hun fikk sjokk da hun fikk vite det.

Anonymkode: 77111...b11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en blødning som startet den dagen jeg ventet mensen, og varte et par dager. Det var svakere enn min vanlige mens, men så mye at jeg måtte bruke bind. Jeg hadde nok trodd det var mensen hvis det ikke var for at jeg rakk å ta en test før blødningen startet.

Anonymkode: 9a14a...2dc

Skrevet

Det er sant at mensen eller mensenlignende blødninger ikke alltid utelukker graviditet. Men hvis du får mensen med negativ test 1 uke etter IKM hadde jeg regnet med at det er lite sannsynlig at man er gravid. 

Skrevet (endret)

Er helt enig med @Catgirl her.

Endret av catman
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Catgirl skrev:

Det er sant at mensen eller mensenlignende blødninger ikke alltid utelukker graviditet. Men hvis du får mensen med negativ test 1 uke etter IKM hadde jeg regnet med at det er lite sannsynlig at man er gravid. 

Ja takk for svar. Testet ikke da jeg fikk mensen. Så har ikke testet noe. Selvfølgelig, er denne negativ så er jeg absolutt ikke gravid. Jeg vet ikke om jeg gidder bruke opp en test nå heller. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja takk for svar. Testet ikke da jeg fikk mensen. Så har ikke testet noe. Selvfølgelig, er denne negativ så er jeg absolutt ikke gravid. Jeg vet ikke om jeg gidder bruke opp en test nå heller. 

Ta en test så er du sikker. 

Gadd selv ikke «bruke opp en test» en gang i tiden da jeg kjente meg småkvalm. Viste seg etter 11 uker at jeg hadde vært gravid (skjønte det ikke før jeg mistet) 

Anonymkode: 19b45...60c

• Liker 1
Skrevet

Kjøp billigtester å ha liggende. Jeg kjøper mange på ebay for 100 lappen. Trenger ikke tenke på å spare dem

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Valgte selvfølgelig ikke å ta test på morgenen for hadde bestent meg for å roe ned gravidhysteriet mitt. (skjerp deg, du er ikke gravid når du har hatt mensen!) Men jeg er fremdeles litt kvalm og litt vond mage. Så nå venter jeg bare på at jeg må tisse igjen så jeg får det ut av systemet og kan starte ny prøveperiode . 

Sitat

Skrevet

Hvordan gikk det? 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gravid dessverre. Prøver til igjen :)

Skrevet

Det var synd. Lykke til igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...