AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg leverer ofte frem til 10 de dagene jeg jobber sent. Aldri fått kommentarer eller sure miner fra foreldrene. Men hva er egentlig vanlig? Leverer senest halv 10 om jeg vet de skal på tur. Anonymkode: e1f8b...ec0
Pearl2.0 Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Senest rett før samling, som er litt før kl 9👍😊😊
Gjest Malone Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Aldri hørt at vår barnehage har regler på dette, men jeg har aldri levert senere enn 09.00.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Pleide å levere kl. 10 men barnehagen mente det ikke var optimalt så jeg måtte levere før kl. 09 i en periode. Samtidig ble både levering vanskeligere og barnets oppførsel i barnehagen dårligere så nå blåser jeg en lang marsj i hva barnehagen måtte mene og leverer når jeg vil (innenfor de tillatte tidspunktene, selvsagt) Anonymkode: 45fdc...796
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Man kan vel levere når man vil, men oftest leverer vi rundt 08.00. Så har vi noen ganger muligheten til å levere seinere, som disse dagene etter nyttår. Da har vi levert 0930 og 0900. Og hentet dem kl 15.00. Stort sett levering til 08.00 og henting ca 15.30. Anonymkode: aec40...af7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 8 slik at hun får være med på frokosten. Har ikke så god erfaring med å levere etter leken er igang og alle de andre barna har blitt varme i trøya. Anonymkode: b33e3...46d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Vi leverer som regel litt før halv ni, og henter lit før halv fire. Som regel er det jeg som leverer (mannen min liker å begynne tiiidlig på jobb) og mannen min som henter. Hos oss bruker de ofte et uteområde som ligger et lite stykke unna barnehagen. (Naturtomt og mye morsommere for barna i frilek enn lekeplassen rett utenfor barnehagen). Derfor setter de pris på at vi gir beskjed hvis vi leverer etter klokken 9. (en enkel sms, behøver ikke snakke med noen eller forklare). Kanskje det er flere som kommer litt senere en dag, da venter gjerne en av de voksne slik at han / hun kan gå med de sist ankomne bort til uteområdet. Eller, hvis de ikke skal ut av barnehagen, kan en av de voksne hjelpe til i en annen avdeling hvis man vet man ikke har fult belegg i sin avdeling den første timen. Det tok litt tid før jeg forstod dynamikken, men nå ser jeg at det kommer barna til gode hvis de kan disponere de voksne der det er behov, Anonymkode: ee827...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå