Gå til innhold

Hva frykter dere mest med dating?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å bli ghostet

Null gjensidig interesse og jeg blir avvist etter en date

Anonymkode: 66de9...666

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjønnssykdom

Anonymkode: cec58...128

Kondom om du er redd for kjønnssykdom, eller ikke ha sex

Anonymkode: 9d0ca...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg frykter mest at daten ikke vil dukke opp eller at de vil etter sånn ca ti minutter stikke av og si at jeg ikke er deres type... 

Anonymkode: 927a3...8c3

Jeg frykter...

at det blir kjedelig. 

At personen låser meg fast. Jeg synes synd på mennesker som ikke forstår at de kun er et mønster og ikke en person. Spesielt når de gir et velkjent mønster energi. Som om det er noe kult å si samme vitsen tusen ganger. Man synes jo synd på dem. 

Og så nekter jeg å bryte mønsteret selvfølgelig. For de gjorde det de ikke skulle gjøre. Degge med seg selv. 

Anonymkode: 16050...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg frykter...

at det blir kjedelig. 

At personen låser meg fast. Jeg synes synd på mennesker som ikke forstår at de kun er et mønster og ikke en person. Spesielt når de gir et velkjent mønster energi. Som om det er noe kult å si samme vitsen tusen ganger. Man synes jo synd på dem. 

Og så nekter jeg å bryte mønsteret selvfølgelig. For de gjorde det de ikke skulle gjøre. Degge med seg selv. 

Anonymkode: 16050...735

Å klassifisere et menneske som et mønster er galskap. Det høres ut som du selv har blitt såret en gang tilbake i tid av en mann og at dette har festet seg

Anonymkode: cec58...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 4.1.2019 den 14.24, bazinga91 skrev:

At det utvikler seg til noe seriøst og at det på sikt viser seg at han er kontrollerende, manipulerende eller voldelig. Evt. alt på en gang. Livredd for å gå på date med noen jeg ikke kjenner fra før, eller hvor vi ikke har felles bekjente. Kanskje fullstendig irrasjonelt å tenke slik, men det er dette som hindrer meg fra å date akkurat nå. 

Helt enig! Eller at det senere viser seg at han egentlig heter noe annet og er gift og har fem barn. Skjønner ikke at folk tør å date helt fremmede menn som man ikke har noen felles bekjente med. 

Anonymkode: 758f7...b49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt redd alt med dating, bortsett fra å chatte på datesiden. Så da ender det med det stort sett. 

Å møte noen er skummelt, å innlede et forhold er skummelt, å bli avvist er skummelt.... Dating er ikke for pyser!

Anonymkode: c3b3f...485

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At daten/møtet skal bli kleint, dårlig flyt i praten, vanskelig å finne ting å snakke om osv...

Anonymkode: 345fa...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en historikk med mobbing og en litt vanskelig oppvekst. Bare for å forklare hvorfor jeg tenker som jeg gjør, men det verste hadde vært om han begynte å slenge dritt om at jeg var stygg, ekkel, feit, hore, dum eller noe slikt som jeg ser at noen menn gjør når de ikke liker svar de får.

Jeg svarer aldri på uønskede henvendelser så har unngått det i stor grad.

Ellers er det vel det at jeg faller for han og så avviser han meg på en stygg måte.

Jeg synes det er vanskelig med det å finne noen. Føler meg ikke bra nok og det virker som det er så mye overfladiske krav. Må være pen, ung, glad og sprudlende og ha fin kropp osv.

Anonymkode: 95111...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dater ikke jeg da, men om jeg skulle gjort det, ville min største mistanke vært om de er ute etter bare et engangsligg eller en FF. Det er ikke jeg ute etter, men faen så flinke enkelte menn er til å lure kvinner.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter mest å bli dumpa. Ser ikke vitsen med å date noen for jeg blir bare dumpet uansett. Er også veldig slitsomt å gå rundt å vente på å bli dumpa. "Blir jeg dumpa i dag? I morgen?" Sliter meg helt ut så bedre å la vær, siden menn bytter damer hele tiden. Tenk så kleint å våkne opp en dag, så har man blitt blokkert på sosiale medier. Orker ikke og skjønner ikke at andre orker å gå gjennom en så hard psykisk påkjenning.

Anonymkode: 3c2fb...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dating er vanskelig dere! Det jeg er mest redd for er at jeg får følelser for en, og så blir det ikke gjengjeldt. Nå dater jeg en fantastisk gutt/mann, tror jeg vet hvor jeg har ham, men det er early days enda, så det blir masse tenking og fundering. :) Uansett så må man bare hive seg ut i det og ta noen sjanser, hvis man ikke vil ende opp som en gammel peppermø. 😄 

Endret av Strawberrie <3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...