Gå til innhold

Hva frykter dere mest med dating?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg frykter mest at daten ikke vil dukke opp eller at de vil etter sånn ca ti minutter stikke av og si at jeg ikke er deres type... 

Anonymkode: 927a3...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At dama er klin gæren. Har selv opplevd dater som har kuttet seg for å få oppmerksomhet og det er et helvete både for daten og meg. 

Anonymkode: 3ba79...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det utvikler seg til noe seriøst og at det på sikt viser seg at han er kontrollerende, manipulerende eller voldelig. Evt. alt på en gang. Livredd for å gå på date med noen jeg ikke kjenner fra før, eller hvor vi ikke har felles bekjente. Kanskje fullstendig irrasjonelt å tenke slik, men det er dette som hindrer meg fra å date akkurat nå. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å måtte forholde seg til folk.

Aldri vært på date.

Anonymkode: db53f...208

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste må vel være at man føler klaff og "connection", man åpner seg og gir av seg selv, for så å bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Bli ghostet når han er lei av meg, har møtt en annen dame osv. Bedre å bare si det som det er enn å ikke gidde å svare. Dette er dessverre veldig vanlig

2. At vi har null kjemi og ingenting å snakke om. Hater pinlig stillhet. Det er ille! Slitsomt når du hele tiden må finne på ting å prate om. At samtalen ikke flyter naturlig 

3. Nå høres jeg sikkert overfladisk ut  men er litt redd han ikke er like kjekk i virkeligheten og er større enn hva jeg trodde. Man blir jo skuffet, men legger det til side om han har en fin personlighet 

4. At han blir skuffet over meg. Synes ikke jeg er like pen i virkeligheten. 

Anonymkode: 9d0ca...48a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tooquiet

Å bli ghostet eller avvist fordi den andre personen vil synes jeg er stygg, ikke står til forventningene ... Derfor jeg holder meg unna datinglivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tooquiet skrev:

Å bli ghostet eller avvist fordi den andre personen vil synes jeg er stygg, ikke står til forventningene ... Derfor jeg holder meg unna datinglivet.

Jeg ville føle det verre om den andre personen mislikte personligheten min enn at han syntes jeg var stygg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tooquiet
Akkurat nå, Kritt skrev:

Jeg ville føle det verre om den andre personen mislikte personligheten min enn at han syntes jeg var stygg :) 

Det også, det er bare det at jeg vet jeg er stygg og ingen viser interesse for meg, så tror ikke datinglivet er for meg uansett. :) Har aldri likt meg noe selv noe særlig så da er det lett å tro ingen andre vil det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tooquiet skrev:

Det også, det er bare det at jeg vet jeg er stygg og ingen viser interesse for meg, så tror ikke datinglivet er for meg uansett. :) Har aldri likt meg noe selv noe særlig så da er det lett å tro ingen andre vil det heller.

Huff, må være kjipt å føle så ille om seg selv. Ikke noe fruktfat jeg heller, men er vel ganske vanlig. Føler meg temmelig sikker på at noen der ute vil synes du er helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tooquiet
4 minutter siden, Kritt skrev:

Huff, må være kjipt å føle så ille om seg selv. Ikke noe fruktfat jeg heller, men er vel ganske vanlig. Føler meg temmelig sikker på at noen der ute vil synes du er helt topp.

Takk, har et litt annerledes utseende enn andre, derfor jeg føler jeg ikke strekker til. Og takk for gode ord. :) Håper det ordner seg for deg og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å bli involvert følelsesmessig med en som viser seg ikke å være så intressert allikevel.

Anonymkode: 010fe...5e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å bli involvert følelsesmessig med en som viser seg ikke å være så intressert allikevel.

For ikke å snakke om at det kan oppleves som mentalt stress. 

Tror jeg skal ta det hele med stor ro. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har vært på 4 dater og alle har bare endt med bare den ene gangen. Derfor frykter jeg litt hva det er som gjør at det aldri blir mer enn én gang. Noen ganger har ikke jeg hatt interesse for å ta initiativ etter daten, men ingen av de har tatt kontakt med meg etterpå 😅.

Anonymkode: 39797...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å bli hekta på noen som bare kaster smuler til deg. Hater at enkelte menn er hot and cold annenhver dag og egentlig bare er ute etter sex

Anonymkode: b26c4...606

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så er jeg redd han bare er ute etter sex og ikke noe mer,  selv om han sier han er ute etter forhold. Har ALDRI sex på første date lengere (eller andre og tredje for den saks skyld) har brent meg på det før. Lei av å kaste bort tiden på useriøse menn.

Anonymkode: 9d0ca...48a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg skal bli dopa ned , og evn voldtatt/ranet/drept

Anonymkode: 17410...7ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...