Umulia Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Hei! Ganske lite problem dette, men jeg lurer på om noen av dere har sammenligninger av buksene fra dr.denim kontra den populære "molly-busen" fra ginatricot. Jeg er avhengig av høye bukser, og bruker modellen solitare fra dr.denim så og si hver dag. Hvordan er molly? Tenker da på livhøyde, hvor lenge den holder fargen og hvor fort den slites.
Frøken.stille Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Jeg syns den svarte molly buksen holder lenge både på fasong og farge. Mine har heller ikke blitt slitt. Den blå derimot, holdt ikke lenge og det ble høl i rumpa
Nerine_ Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 (endret) Jeg har hatt fem av dem, og jeg syns de som ikke er i klassisk jeans blå-nyanser er elendige. De fikk veldig rar form etter kort tid. Det gjelder iallefall sort, lysegrå og mørkegrå. Er ett par år siden da, mulig kvaliteten har blitt bedre. Endret 4. januar 2019 av Nerine_
Umulia Skrevet 4. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2019 Men hvordan er den i livhøyde da? Jeg er avhengig av at den når navlen. Helst litt over 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå