Gå til innhold

Finne noen for uforpliktende sex

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 1/4/2019 at 2:32 PM, usikker111 said:

Nja, hadde ikke helt tenkt til å betale heller... Noen som vet om noen gode nettsider?

Da er du i den uheldige situasjonen at det er 300 menn som er interessert i uforpliktende sex for hver kvinne som er det. Og det betyr igjen at hvis du ikke er ekstra kjekk og sjarmerende, eller kan noen triks i ludo (og da hadde du ikke spurt her), så kan du glemme det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 7.47, AnonymBruker skrev:

Tinder. Mange overvektige jenter som er sulten på kjepp der. 

Anonymkode: 00197...6e6

😂 skjønner ikke hvorfor jeg ler av slike kommentarer...for jeg er jo ikke slank og nett selv....

Anonymkode: 466ca...24c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2019 den 14.15, usikker111 skrev:

Ja, det er klart det, men det var ikke det svaret jeg var ute etter. Hva jeg velger å gjøre eller ikke gjøre, er min sak...

Hvorfor har dere ikke sex,er i samme situasjon og vurderer elsker.men jeg velger kanskje å skille meg..

Anonymkode: 15258...176

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har dere ikke sex,er i samme situasjon og vurderer elsker.men jeg velger kanskje å skille meg..

Vi har sex... Men min drift er stor ;) Så her har du en potensiell elsker ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sexdating.no. Jeg og min faste sexpartner har "funnet" mange opptatte menn der når vi har vært ute etter trekant. Mulig det er verre å lete etter kun en singel dame der, men par er nok relativt enkelt. 

Anonymkode: f5119...abc

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, usikker111 skrev:

Vi har sex... Men min drift er stor ;) Så her har du en potensiell elsker ;)

Å jasså.. 

Skrevet
6 hours ago, T-Rex said:

Da er du i den uheldige situasjonen at det er 300 menn som er interessert i uforpliktende sex for hver kvinne som er det. Og det betyr igjen at hvis du ikke er ekstra kjekk og sjarmerende, eller kan noen triks i ludo (og da hadde du ikke spurt her), så kan du glemme det.

Men siden jeg er i godlune, skal jeg gi deg et tips: les Barbra Cartlands samlede verker, og du får et visst innblikk i kvinnelig psyke (noen kvinners psyke er nok riktigere). Hvis du etter to bøker finner ut at du foretrekker sølibat, har jeg forståelse for det.

Skrevet

Vet ikke om jeg tørr det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...