AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #21 Skrevet 4. januar 2019 Hvis du ser bra ut, tør å ta sjansen på å være på at ingen kjente ser profilen din og er fortrolig med å lyve for den du ligger med, så er nok tinder overlegent enklest. En mulighet er å kun bruke bilder av kropp og være ærlig om hva du ser etter i profilen, men da reduseres sjansen for å komme i kontakt med noen radikalt. Husk også at mange jenter snoker på mobilen din når du minst aner det. Nakenprat, chat.no,.er begge mulig, men begge steder ville jeg vært ekstremt skeptisk til hvem som er i den andre enden. Og hvis det først er en jente ville jeg vært forberedt på at hun er klin gæren. Det mest realistiske er å treffe noen på byen eller i hverdagen der ting bare klaffer. Men da blir det mer til at du bare går og venter på at det skal skje. Vanskelig å gå aktivt inn for. Anonymkode: a2a5a...1bc 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #22 Skrevet 4. januar 2019 Utroskap er såpass kontroversielt at folk blir provoserte og sier meningene sine uoppfordret. Skriver man slike innlegg her inne, kan man ikke vente annet. Om dette er reelt og ikke trolling, så ber du om det (selv om du ikke gjør det) 😌 Anonymkode: 1dfd0...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #23 Skrevet 4. januar 2019 Er det ikke lettere å finne noen i egen krets? Arbeidskollega eller andre som ikke er alt for nær? Anonymkode: 3d9b4...990
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #24 Skrevet 4. januar 2019 Hvor gammel er du om jeg får spørre? Anonymkode: 0094b...91f
usikker111 Skrevet 4. januar 2019 Forfatter #25 Skrevet 4. januar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du om jeg får spørre? Anonymkode: 0094b...91f Jeg er 37
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #26 Skrevet 4. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du om jeg får spørre? Anonymkode: 0094b...91f Spørsmålet uten relevans dukker nok en gang opp på KG. Anonymkode: f9e53...7ab
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #27 Skrevet 4. januar 2019 Kanskje bytte nick? Hadde ikke blitt tiltrukket eller nysgjerrig på en som kaller seg usikker. Bare et lite tips på veien Anonymkode: 3d9b4...990
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #28 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet uten relevans dukker nok en gang opp på KG. Anonymkode: f9e53...7ab Hvorfor skulle dette være urelevant? Anonymkode: 05b3f...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #29 Skrevet 4. januar 2019 Har hatt profil på Victoria Milan ei stund nå. Så langt ikke verdt det. Du får gjentatte besøk på profilen, og mange "Hei!" på chat, men ingen som følger opp. Og se opp for fake profiler, som antagelig er ute etter å presse folk. Cupido virker mer ærlig, men der er mann/kvinneforholdet ca 6:1. Anonymkode: cd268...321
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #30 Skrevet 4. januar 2019 8 timer siden, usikker111 skrev: Ja, det er klart det, men det var ikke det svaret jeg var ute etter. Hva jeg velger å gjøre eller ikke gjøre, er min sak... Kan jeg spørre deg hvorfor du velger å gjøre det? Hvordan fungerer samvittigheten din når du treffer den andre kvinnen, og når du kommer tilbake til den du er sammen med? Tenker du på at kjæresten din fortjener å bli bedratt og såret på den måten, eller hva foregår følelsesmessig og mentalt hos deg når du velger å være utro? Håper på et oppriktig og utfyllende svar. Spør for å forstå, ble selv bedratt. Anonymkode: a12ba...e5d 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #31 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre deg hvorfor du velger å gjøre det? Hvordan fungerer samvittigheten din når du treffer den andre kvinnen, og når du kommer tilbake til den du er sammen med? Tenker du på at kjæresten din fortjener å bli bedratt og såret på den måten, eller hva foregår følelsesmessig og mentalt hos deg når du velger å være utro? Håper på et oppriktig og utfyllende svar. Spør for å forstå, ble selv bedratt. Anonymkode: a12ba...e5d Henger meg på, og lurer samtidig på hvorfor den andre også skal vær i et forhold? Skal det være nødvendig å såre flere? Anonymkode: 05b3f...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #32 Skrevet 5. januar 2019 Jeg er en kvinne som har uforpliktet (beskyttet) sex ofte. Greia er at jeg går aldri ut og søker, og kommer aldri til å svare på en annonse eller matche med noen som skriver at de vil ha en elsker. Mine uforpliktende stunder skjer med kompiser, eller personer jeg har snakket med over lengre tid (ikke seksuell prat). De skjer altså av seg selv med personer jeg møter i det virkelige liv og får en spesiell type kontakt med. En kvinne som svarer på en slik annonse er en person som setter seg selv i utrolig stor fare, hun aner jo ikke hvem som er på den andre siden! Ergo, om en kvinne faktisk svarer deg så er bare det et rødt flagg. Sjansen er ekstremt stor for at hun har lav selvverdi og kanskje svekkede kognitive evner. Jeg anbefaler deg å legge dette fra deg og heller leve i nuet. Du vet aldri hva virkeligheten slapper deg i trynet med om du kommer deg ut blant forskjellige typer folk. Om du ønsker å være polyamorøs burde du snakke med din partner om det, mulig hun er veldig positiv til det. Jeg hadde den samtalen med min forrige partner og det gikk veldig bra. Anonymkode: 4da24...41f 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #33 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som har uforpliktet (beskyttet) sex ofte. Greia er at jeg går aldri ut og søker, og kommer aldri til å svare på en annonse eller matche med noen som skriver at de vil ha en elsker. Mine uforpliktende stunder skjer med kompiser, eller personer jeg har snakket med over lengre tid (ikke seksuell prat). De skjer altså av seg selv med personer jeg møter i det virkelige liv og får en spesiell type kontakt med. En kvinne som svarer på en slik annonse er en person som setter seg selv i utrolig stor fare, hun aner jo ikke hvem som er på den andre siden! Ergo, om en kvinne faktisk svarer deg så er bare det et rødt flagg. Sjansen er ekstremt stor for at hun har lav selvverdi og kanskje svekkede kognitive evner. Jeg anbefaler deg å legge dette fra deg og heller leve i nuet. Du vet aldri hva virkeligheten slapper deg i trynet med om du kommer deg ut blant forskjellige typer folk. Om du ønsker å være polyamorøs burde du snakke med din partner om det, mulig hun er veldig positiv til det. Jeg hadde den samtalen med min forrige partner og det gikk veldig bra. Anonymkode: 4da24...41f Støtter alt dette. Og så vil jeg legge til at det jeg har uthevet gjelder for mannen som legger ut og får svar på en annonse også. Du aner virkelig ikke hvem som er på den andre siden og hvem som eventuelt møter deg på den caféen dere har avtalt møte. Anonymkode: a2a5a...1bc 1
SoWhat? Skrevet 5. januar 2019 #34 Skrevet 5. januar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ser bra ut, tør å ta sjansen på å være på at ingen kjente ser profilen din og er fortrolig med å lyve for den du ligger med, så er nok tinder overlegent enklest. En mulighet er å kun bruke bilder av kropp og være ærlig om hva du ser etter i profilen, men da reduseres sjansen for å komme i kontakt med noen radikalt. Husk også at mange jenter snoker på mobilen din når du minst aner det. Nakenprat, chat.no,.er begge mulig, men begge steder ville jeg vært ekstremt skeptisk til hvem som er i den andre enden. Og hvis det først er en jente ville jeg vært forberedt på at hun er klin gæren. Det mest realistiske er å treffe noen på byen eller i hverdagen der ting bare klaffer. Men da blir det mer til at du bare går og venter på at det skal skje. Vanskelig å gå aktivt inn for. Anonymkode: a2a5a...1bc Ganske underholdende enkelte deler av dette.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #35 Skrevet 5. januar 2019 Tinder. Mange overvektige jenter som er sulten på kjepp der. Anonymkode: 00197...6e6 1
Gjest Skrevet 5. januar 2019 #36 Skrevet 5. januar 2019 Tråden er ryddet for kontaktannonser og svar til dette. Ann Chrisitn, mod
Mamina Skrevet 5. januar 2019 #37 Skrevet 5. januar 2019 22 hours ago, usikker111 said: Hei. Hva er beste sted å finne noen for uforpliktende sex, når en selv er i et forhold? Det beste hadde vært om motparten også var i et forhold. Noen tips? En swingers-klubb....f.eks Swinger Dating Norge
usikker111 Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #39 Skrevet 7. januar 2019 Takk for fine innspill så langt
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #40 Skrevet 7. januar 2019 På 4.1.2019 den 14.32, usikker111 skrev: Nja, hadde ikke helt tenkt til å betale heller... Noen som vet om noen gode nettsider? Nakenprat.com Anonymkode: 49f1c...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå