Gå til innhold

EnSomLurer!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.. har ett lite problem som helt sikkert mange vet svaret på, særlig jenter/damer :oops:

Det jeg lurer på er om det renner fra underlivet til dere jenter enkelte dager, så pass mye at trusen er full av "sæd-liknenede" flekker. F.eks hvis dere har vært en tur på byen og hygget dere, kan det da hende at trusen blir full av slike flekker som tidligere nevnt???

Beklager så masse hvis dette er ett dumt spm, men det er ganske viktig for meg, så jeg håper på mange korrekte og vettige svar......Hilsen en som lurer :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Jenter har utflod. Noen mer enn andre, noen mer i perioder.

Skrevet

Det renner vel ikke, men det kan bli synlige flekker etter ca en dag, så derfor burde man absolutt skifte truse hver dag. Like vanskelig for oss som for deg å definere helt hva det kommer av, men det er vel det som er utflod (forferdelig ekkelt ord), og det er et slags beskyttelsessystem for skjeden, for å unngå bakterier og uttørring.. helt helt normalt er det iallefall.

Gjest EnSomLurer
Skrevet

Takker for raske og utfyldende svar :-)

Fryktet at madamen kanskje hadde fått seg noe på byen..da jeg skulle hive den nevnte trusen og andre klær i vaskemaskinen.... :-? Ligger jo alltid i bakhodet til oss mannfolk at dere damer er noen ville krabater med litt alkohol flytende rundt i blodet....Men så lenge det er normalt med såkalt utflod og hun sverger på at hu har oppført seg skikkelig må vel tvilen komme den tiltalte til gode og jeg får begynne og tenke på andre ting en dette.

Jaja ikke lett dette...ha en vakker dag folkens :kul:

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Hvis du vil beholde dama, så bør du muligens vise en anelse tillit?

Gjest manic
Skrevet

Jeg blir så forundret over slike jeg-titter-i-trusa-til-min-type/dame tråder!

Jeg kunne aldri,aldri,aldri,aldri funnet på å ta en titt i bokserene til typen selv om jeg vasker dem flere ganger i uka. Hvis man ikke kan ha trusene sine i fred, hvilket privatliv har man da?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Den dagen min kjære hadde valgt å se i mine truser, var også den dagen han valgte å gå ut gjennom døren.

Man ser ikke tilfeldigvis i trusene til partneren sin, om den da ikke er vrengt da.

Gjest Anonymous
Skrevet
Den dagen min kjære hadde valgt å se i mine truser, var også den dagen han valgte å gå ut gjennom døren.

Man ser ikke tilfeldigvis i trusene til partneren sin, om den da ikke er vrengt da.

Det er så rart med dere jenter. "Hadde han gjort det der hadde det vært kroken på døra", "Da hadde jeg kasta han ut", "Da hadde jeg flyttet hjem til mamma ass". Så om mannen gjør ett eller annet som ikke passerer kvinners sensur så ja, da er det slutt altså.

Her har dere en fyr som tydeligvis er glad i jenta si, men som kanskje er litt usikker på seg selv. Ved en tilfeldighet har han sett noe som spiret til sjalusi eller noe lignende. Ja, da er det på huet ut. Kom igjen, så enkelt er det ikke. Tviler på at dere hadde sparket ut mannen på grunn av så lite.

Skrevet
Jeg blir så forundret over slike jeg-titter-i-trusa-til-min-type/dame tråder!

Jeg kunne aldri,aldri,aldri,aldri funnet på å ta en titt i bokserene til typen selv om jeg vasker dem flere ganger i uka. Hvis man ikke kan ha trusene sine i fred, hvilket privatliv har man da?

Må jo se etter bremsespor, slik at man evt må kokvaske... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...