Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #1 Skrevet 7. mars 2002 VOLDSDØMT: Kjærester tross grisebank 07. mar 09:18 23-åringen fikk sju måneders betinget fengsel for å ha grisebanket den 18-årige kjæresten flere ganger i uken. Likevel vil hun ikke slå opp. Mannen er to ganger tidligere dømt for vold. I Oslo tingrett fikk han denne gangen ett år og syv måneders fengsel for vold og mishandling av kjæresten. Ett år er betinget.
Julie Skrevet 7. mars 2002 #2 Skrevet 7. mars 2002 Leste det ja. Helt tullete, han kjæresten må ha et slags psykologisk overtak på henne eller noe. Misunner henne IKKE, får bare håpe hun en dag kommer seg ut av det.. Julie
CEL. Skrevet 7. mars 2002 #3 Skrevet 7. mars 2002 Ja, jeg leste også det innlegget. Ble mildt sagt sjokkert når jeg leste på slutten at de fortsatt var sammen! De skulle få hjelp for problemene... Jeg må si at je skjønner ikke at jenta fortsatt er sammen med gutten! 12
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Kjenner ett par norske jenter som er sammen med noen som er fra ett land som ikke kvinner betyr så veldig mye, der eselet er mer hvert. Men uansett det er ikke skjelden jeg møter dem og di har blåe øyet og armer så spør jeg hva som skjer, nei dem har detti eller slått seg borti døra... Latterlig. Dem guttah der har mer en psykotisk overtak over dem. Dem lurer dem rett og slett trill rundt.
Susi Q Skrevet 9. mars 2002 #5 Skrevet 9. mars 2002 Hei Jeg har selv vært der... og det med en norsk mann. Så man trenger ikke å komme fra et annet land for å behandle kvinner værre enn eseler. Det som oftest er grunnen til at kvinnene ikke går er at man blir enten hjernevasket og kuet til å tro at man ikke klarer seg uten de og at det er selvfølgelig ingen andre som kan elske noe sånt som oss. Det andre som var værst i mitt tilfelle er drapstruslene mot meg og min familie. Dersom jeg gikk skulle han drepe de jeg var mest glad i dvs vår sønn og mine foreldre. Da han allerede hadde vist seg troende til å gjenomføre sine trusler turde jeg ikke noe annet enn å bli værende. Nei det er ikke lett... og man trenger all den hjelp man kan få. Eksen min fikk 1 år ubetinget for truslene og volden.. Og jeg er nå fri..... Men selv nå 5 år etter tør jeg ikke leve som normalt og tar mine forhåndsregler. Hilsen meg
Melian Skrevet 10. mars 2002 #6 Skrevet 10. mars 2002 Har som overnevnte et ødeleggende forhold bak meg, og det var en hvit.. Det er mange hvite nordmenn som er konemishandlere! (som jeg fortsat kaller de) Det er nok like mange konemishandlere rundt om i verden, men i land/kulturer det ikke er godkjent lenger, skjuler de det heller MYE bedre. Ja, det handler om psykologisk overtak. Dette grepet han har om deg er veldig sterkt, og det er ikke lett å bryte ut av det. Vet det er vanskelig å forstå, og jeg sa (før han) at jeg ALDRI skulle finne meg en slik, og skulle ALDRI bli behandla slik og om jeg i så fall uheldigvis gjorde, skulle jeg kick ass og hive han på dør, skulle aldri være så dum å bli der... men det gikk noen par år alikavel12
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Jenter som blir i forhold med menn som slår, blir der oftest fordi de finner en slags trygghet i det. De har gjerne hatt en forelder eller omsorgsperson som var voldelig, og selvtilliten er derfor så lav at de bare aksepterer det. Volden blir en vane, og tanken på å bryte ut og være alene skremmer dem. De som bryter ut finner ofte en ny mann som tråkker på dem enten fysisk eller verbalt, og det skal mye til før de klarer å bryte ut av dette mønsteret. Anonymkode: 792b3...bd1 1
KjøttOPP Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 *Skriver om en dagsrelevant sak på kg* *19 år senere* "Sååååååååååå....har en tanke". Ble hysterisk😂 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 KjøttOPP skrev (2 timer siden): *Skriver om en dagsrelevant sak på kg* *19 år senere* "Sååååååååååå....har en tanke". Ble hysterisk😂 Temaet er jo fortsatt relevant 😁 Anonymkode: 792b3...bd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå