AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Skal til Oslo om 3 uker og trenger tips til en god restaurant på lørdag. Vi er altetende men setter pris på eksotisk mat. Prisnivå, sånn ca midt på treet, altså ikke et dyrt luksuriøst sted 😛 og helst sentralt da vi skal videre på noe etter middag. Anonymkode: a06f4...feb
Duckie Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Nå vet jeg ikke hva du ser på som midt på treet, men Dinner er veldig bra! Kinesisk og ligger veldig sentralt. Om du ikke tenker noe mer eksotisk enn kinesisk da?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Duckie skrev: Nå vet jeg ikke hva du ser på som midt på treet, men Dinner er veldig bra! Kinesisk og ligger veldig sentralt. Om du ikke tenker noe mer eksotisk enn kinesisk da? Når jeg sier eksotisk så mener jeg noe annet en TGI fridays hvor man ender opp med å bestille en burger 😅 kinesisk hørtes godt ut! Anonymkode: a06f4...feb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Her er mine favoritter! Sumo Solli : Asian Fusion men primært sushi. Nodee Sky: takterrassen er til å dø av! Asian fusion 9/10. Crispy dusk er bedre på Dinner. Dinner: beste Crispy duck i byen. 9/10 sawan: gammel ombygget bygård. Asian fusion 10/10. Fantastisk foie gras sushi og drinker. eldhuset: elsker miniburgerne! Yummi! Asia: mmm ❤️ sykt god laksetaco! Stilig lokale midt på aker brygge. og ikke glem å dra på ISM for noen gode drinker. Dere må reservere i forkant for å komme inn i kjelleren. Søk på det:) verdt ett besøk! Anonymkode: b0087...22c 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er mine favoritter! Sumo Solli : Asian Fusion men primært sushi. Nodee Sky: takterrassen er til å dø av! Asian fusion 9/10. Crispy dusk er bedre på Dinner. Dinner: beste Crispy duck i byen. 9/10 sawan: gammel ombygget bygård. Asian fusion 10/10. Fantastisk foie gras sushi og drinker. eldhuset: elsker miniburgerne! Yummi! Asia: mmm ❤️ sykt god laksetaco! Stilig lokale midt på aker brygge. og ikke glem å dra på ISM for noen gode drinker. Dere må reservere i forkant for å komme inn i kjelleren. Søk på det:) verdt ett besøk! Anonymkode: b0087...22c Åh takk! Så mye spennende, skal sjekke de ut 😍 Anonymkode: a06f4...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå