AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har hatt det litt (veldig) vanskelig økonomisk de siste månedene. Det har bekymret meg helt enormt, og jeg har vært ganske nede. Det har også blitt naturlig å prate om når folk har spurt meg direkte hva som skjer/hva som feiler meg osv. Det er ikke noe jeg tar opp først, men når man kommer inn på det har jeg ikke løyet heller, har sagt det som det er. Ikke med noen intensjoner om å låne penger, da jeg ikke vil stå i gjeld til noen, og ikke vet om jeg kan betale tilbake. Alle mennene jeg har pratet meg har tilbudt meg penger. Han ene bare vippsa meg 15.000. Kjenner han så vidt. Hva er det med menn og penger? Jeg sa til og med direkte "jeg kan ikke ta imot penger fra deg, tusen takk for at du spør men det ville blitt veldig feil". Det er ingen av venninnene mine som er slik. Generelt synes jeg menn er snillere? Anonymkode: 3626c...624
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Det heter "hva er det med menn som skal "fikse" alt. Det er hovedforskjellen mellom menn og kvinner. Kvinner snakker om det og drøfte og sladre og analysere, menn vil fikse det. Anbefaler boka Menn er fra Mars, Kvinner er fra Venus Å ja - menn er snillere - de vil jo ikke drøfte og tolke ting i "hue og ræva". Anonymkode: 189d4...222 2
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det litt (veldig) vanskelig økonomisk de siste månedene. Det har bekymret meg helt enormt, og jeg har vært ganske nede. Det har også blitt naturlig å prate om når folk har spurt meg direkte hva som skjer/hva som feiler meg osv. Det er ikke noe jeg tar opp først, men når man kommer inn på det har jeg ikke løyet heller, har sagt det som det er. Ikke med noen intensjoner om å låne penger, da jeg ikke vil stå i gjeld til noen, og ikke vet om jeg kan betale tilbake. Alle mennene jeg har pratet meg har tilbudt meg penger. Han ene bare vippsa meg 15.000. Kjenner han så vidt. Hva er det med menn og penger? Jeg sa til og med direkte "jeg kan ikke ta imot penger fra deg, tusen takk for at du spør men det ville blitt veldig feil". Det er ingen av venninnene mine som er slik. Generelt synes jeg menn er snillere? Anonymkode: 3626c...624 Si tusen takk og bruk pengene fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Hvor finner du sånne menn og hvordan type menn er det? En venninde av en venninde fortalte også om tre sånne menn som alltid bare ga hun 10tusen her og 10tusen der. Jeg vil også kjenne noen sånne! 😮 Anonymkode: e6558...023 3
SoWhat? Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Snilt er det jo, men vær forsiktig med å ta i mot. Når en får penger av noen sånn ut av det blå, så blir det litt til at en "kommer i gjeld" uansett. Hvis vedkommende spør om tjenester i framtiden vil det bli vanskelig å si nei selv om tjenesten ikke er noe du føler for å gjøre. De kan også forvente vennskap eller en relasjon du oppdager at du ikke vil ha, og det blir vanskelig å avvise. Tok du i mot pengene? 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #6 Skrevet 5. januar 2019 På 4. januar 2019 den 13.45, O.G. skrev: Si tusen takk og bruk pengene fornuftig. Gjort, det er noen mnd siden de pengene nå. 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner du sånne menn og hvordan type menn er det? En venninde av en venninde fortalte også om tre sånne menn som alltid bare ga hun 10tusen her og 10tusen der. Jeg vil også kjenne noen sånne! 😮 Anonymkode: e6558...023 Blitt kjent med dem helt tilfeldig 22 timer siden, SoWhat? skrev: Snilt er det jo, men vær forsiktig med å ta i mot. Når en får penger av noen sånn ut av det blå, så blir det litt til at en "kommer i gjeld" uansett. Hvis vedkommende spør om tjenester i framtiden vil det bli vanskelig å si nei selv om tjenesten ikke er noe du føler for å gjøre. De kan også forvente vennskap eller en relasjon du oppdager at du ikke vil ha, og det blir vanskelig å avvise. Tok du i mot pengene? Har tatt dem imot ja, er en stund siden de pengene.. Enig med deg, men har gjort det klart at jeg ikke kan gi noe slikt tilbake og det virker som om det er veldig klart for han, og at han bare ville være snill Anonymkode: 3626c...624
SoWhat? Skrevet 5. januar 2019 #7 Skrevet 5. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort, det er noen mnd siden de pengene nå. Blitt kjent med dem helt tilfeldig Har tatt dem imot ja, er en stund siden de pengene.. Enig med deg, men har gjort det klart at jeg ikke kan gi noe slikt tilbake og det virker som om det er veldig klart for han, og at han bare ville være snill Anonymkode: 3626c...624 Ok. Jeg ville aldri i verden ha klart å ta de i mot. Hadde blitt kjempestressa! Var jo mye penger da 😮 men du vet vel hva du gjør. 1
Nappetass1 Skrevet 5. januar 2019 #8 Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 13.44, AnonymBruker skrev: Det heter "hva er det med menn som skal "fikse" alt. Det er hovedforskjellen mellom menn og kvinner. Kvinner snakker om det og drøfte og sladre og analysere, menn vil fikse det. Anbefaler boka Menn er fra Mars, Kvinner er fra Venus Å ja - menn er snillere - de vil jo ikke drøfte og tolke ting i "hue og ræva". Anonymkode: 189d4...222 Lol. Det er ganske velkjent at kvinner er milevis foran menn når det kommer til omsorg og empati! Hva er det du babler om!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Hæ? Jeg hadde blitt skikkelig freaka hvis noen hadde vippset 15000 til meg. Det er foresten gebyr på vipps over 5000 så det måtte han betale for. Anonymkode: be8fa...a1f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Vær forsiktig med å ta i mot penger fra menn. Typisk at de egentlig er interessert i deg og prøver "kjøpe" seg kjærlighet eller sex. Helten som kommer kvinne i nød til unnsetning: så blir helten forbannet og ufin når kvinnen i nød ikke vil ha han. Kjpt å skylde noen 15 000 da.. Anonymkode: a34ec...abb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå