Gå til innhold

HJELP MEG !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat oppdaget at frisøren min ikke har noe sminkekurs...... :cry: Så jeg trenger sårt none tips til noen som er flinke til å sminke i Bergens området. Gjerne dersom det er noen som vet om noen som kan komme til friøren min og gjøre det. Blir kjempeglad dersom noen kan komme med noen tips til meg :-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kjent i Bergen, men jeg hadde det samme problemet som deg: frisøren jeg helst ville ha, sminket ikke. Jeg sminket meg derfor først i en hudpleiesalong noen minutter unna frisøren, og var hos frisøren og fikset håret etterpå. Det gikk faktisk veldig bra, og sminken ble ikke ødelagt av hårvasken etterpå. - Lykke til!

Skrevet

Jeg skal til Junes make-up salong, frisøren min kommer dit og fikser meg. Hun skal etter sigende være dyktig, tror det er hun som er med i motepolitiet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, vil anbefale deg "Hermans Salong" ved fløybanen. De er dyktig både på hår og sminke til brudepynting, itillegg til at de har overkommelige priser :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) . Jeg skal undersøke litt rundt om. Det som er problemet er at jeg vil ha frisøren min, så jeg må prøve å finne en smart løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...