Elusive butterfly Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Beklager alt tullet mitt om dårlig kosthold her. I dag begynner jeg spise vanlig mat igjen, med litt gradvis økende mengde. Som jeg sa det går over! I dag blir det havregrøt med cottage cheese, smør og blåbær til frokost. Og jeg skal prøve ikke bruke tid på å skrive her. Har mye annet å prioritere. Takk for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Du har 10 innlegg, hvor mye tull har du skrevet? Anonymkode: 44b19...43f 3
Elusive butterfly Skrevet 4. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har 10 innlegg, hvor mye tull har du skrevet? Anonymkode: 44b19...43f Skulle ønske jeg greide overse svaret ditt, men fristelsen ble dessverre for stor, selv om jeg ikke skulle skrive mer her. "Unngå personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor." (Reglene). Jeg vet at jeg selv har brutt reglene, og jeg beklager det.
Elusive butterfly Skrevet 4. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har 10 innlegg, hvor mye tull har du skrevet? Anonymkode: 44b19...43f Jeg sier unnskyld for samtlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå