Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp! Jeg er så lei!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært plaget med noe faenskap i underlivet i ett helt år nå....

En dag ble jeg plutselig rød på ballesekken og penishodet, jeg er klam rundt pungen, og det kommer en ekkel lukt etter rundt 24 timer i lysken.

Jeg hadde kløe men det ble borte for lenge siden. Huden flasser av, penishodet blir tørt og «glinsende».

Har prøvd canesten & dactacort i flere uker, men det blir ingen forbedring. Har vært til legen flere ganger, men han sier at det er sopp. Det ble ikke tatt en prøve, bare en sjekk.

Har hatt atopisk eksem da jeg var liten, men har ikke hatt det på 7år.

(Har aldri hatt sex eller noe sånt.)

Dette er ekstremt flaut og faktisk helt forjævlig å leve med. Jeg syns at det er ubehagelig å være med venner på grunn av blant annet lukten.

Vil ikke ha sex, og det ødela forholdet mitt.

Hvis dere har en anelse om hva det kan være, så blir jeg ekstremt glad!

Anonymkode: e6eac...492

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er kjipt. Vil du absolutt ikke til legen?

Anonymkode: e3775...f82

AnonymBruker
Skrevet

Sterk hydrokortisonkur. Kjør på krem. Få legen til å skrive ut noen bruk i to uker. Her har du vært på thai eller setesdøling og da må det hardere midler til enn dactacort, gutten min!

Anonymkode: ab528...a2a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det er kjipt. Vil du absolutt ikke til legen?

Anonymkode: e3775...f82

Har vært til legen flere ganger.... 

AnonymBruker
Skrevet

Gå på en klinikk for seksuelt overførbare sykdommer, der har de mer peiling enn fastlegen. Så får du kanskje flere svar på et forum med flere menn enn her på kvinneforumet vil jeg tro. 

Det kan også være så enkelt som at det faktisk er sopp men fordi du går i for trange boksere eller stoff som ikke er bomull, eller ikke tørker deg godt nok der nede etter å ha dusjet evn svetter mye så er ikke sopp behandlingen effektiv. 

Anonymkode: 41e0b...82e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da bytter du fastlege. Verre er det ikke.

Anonymkode: e7234...261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror også at det er sopp, men det sitter jo som bare pokker! Vet du om det finnes tabletter eller noe slikt sånn at sopp forsvinner fra hele kroppen?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror også at det er sopp, men det sitter jo som bare pokker! Vet du om det finnes tabletter eller noe slikt sånn at sopp forsvinner fra hele kroppen?

Bytt fastlege. Gå til legen. Forklar problemet. Få reseptbelagt medisin.

Problem løst.

Eventuelt kan du sitte her på KG i noen måneder til og gnåle.

Anonymkode: e7234...261

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe en tablett på apoteket reseptfritt. Den heter duflucan og er veldig effektiv :) det er den eneste som hjelper meg når jeg får sopp. Lykke til 

Anonymkode: 90f7e...e08

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart at en sopp kur er tingen, men kan det vær at om en vasker seg med for effektive såper at en tar bakteriene så soppen får frie tøyler, kansje greit å bruke den som heter mann.

Anonymkode: ce612...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...