AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Finnes få personer som bare har tatt perfekte valg gjennom hele livet. Jeg synes det er dødsplagsomt at folk skal begynne å råde en flyte på sine egne feil. de ser seg selv som erfarne mennesker som tror de sitter med fasiten på alt! Jeg føler heller ikke alle disse bryr seg så veldig, men at det er et behov for å føle seg viktig? har jeg rett? hvis den de alltid gir råd til tar perfekte valg, så finner de seg heller en neste person de kan gi råd til. Anonymkode: 3e1ab...34b 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har ikke den erfaringen som du har og opplever at de som gir råd bare mener det godt basert på egne erfaringer og prøving og feiling, og sine observasjoner av prøving og feiling. Ofte også av ren common sense. Anonymkode: 2cc1c...591
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Det morsomste er hvis hele kosmos er en slags «bug» som har vært forsøkt fjernet fra systemet i milliarder av år. Sannsynligvis er det sånn. Også er det noen som går rundt på et mikroskopisk punkt på denne mutasjonen og føler at de gjør noe «riktig». Anonymkode: cd848...677 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det morsomste er hvis hele kosmos er en slags «bug» som har vært forsøkt fjernet fra systemet i milliarder av år. Sannsynligvis er det sånn. Også er det noen som går rundt på et mikroskopisk punkt på denne mutasjonen og føler at de gjør noe «riktig». Anonymkode: cd848...677 Ja eller mer som et "Sims spill" med bugs de prøver å finne og rette opp i for hver gang. Har jo vært mange sivilisasjoner her før oss og mange ganger verden har blitt utslettet og restartet. Vi er nok bare en av mange betaversjoner og prototyper i det store og hele spillet Anonymkode: 2cc1c...591
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja eller mer som et "Sims spill" med bugs de prøver å finne og rette opp i for hver gang. Har jo vært mange sivilisasjoner her før oss og mange ganger verden har blitt utslettet og restartet. Vi er nok bare en av mange betaversjoner og prototyper i det store og hele spillet Anonymkode: 2cc1c...591 Jeg tror vi er et atom i en gallesten i en pungrotte. Skål og ferdig snakka! Anonymkode: cd848...677
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det morsomste er hvis hele kosmos er en slags «bug» som har vært forsøkt fjernet fra systemet i milliarder av år. Sannsynligvis er det sånn. Også er det noen som går rundt på et mikroskopisk punkt på denne mutasjonen og føler at de gjør noe «riktig». Anonymkode: cd848...677 Anonymkode: a360d...a09
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Fullstendig enig. Helt greit at den som gir råd mener det godt, men til syvende og sist er det selv som skal gjøre erfaringer på både godt og vondt. Men man kan ikke komme i ettertid og klage på at andre ikke advarte😅 Anonymkode: af2cc...d0f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 Alltid noen som vet absolutt svare på alt uten å vite hele historien en gang. De er plagsomme. De som bare dømmer og tror de har rett uansett. Holder meg langt vekke fra de folkene. Anonymkode: e3334...603
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 (endret) Kommer an på. Hvis det er samme kjerringa som gjør samme feil gang etter gang og så kommer og skal ha sympati for å ikke bruke hodet, så sier jeg i fra. Endret 4. januar 2019 av O.G.
Salvie Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Jeg er glad for at folk gir meg råd. Ikke alle jeg trenger, men det er godt å få ta del i andres livsvisdom og erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå