AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Er det noen som har jobbet som ikea food medarbeider og kan dele sine erfaringer ?angående arbeidsoppgaver,lønn og arbeidsmiljø? Anonymkode: 06337...fdf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Bistro, sweedshop eller restaurant? Lønnen var håpløs da jeg jobbet der, men jeg tror og håper det har bedret seg. For å si noe om arbeidsoppgavene, må du nesten presisere hvor i ikea food du skal jobbe Anonymkode: ac1ca...d9b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Du får sikkert spise så mange köttbullar du orker. Anonymkode: bc540...083 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Jeg jobbet på ikea food ved siden av studiene. Lønna var helt ok som tilkallingsvikar. Arbeidsoppgavene var dritkjedelig og tung, særlig oppvasken. Rullerte mellom oppvask, kasse, matlaging. Sitte i kassa var ok. Arbeidsmiljøet påsto de var det beste på hele bygget, men det var helt ræva med en restaurantsjef som ikke behandlet ansatte på en god måte. Ble trekt en sum på hver vakt, og da kunne man spise hva man ville og det var jo supert! Anonymkode: 85f1c...79a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobbet på ikea food ved siden av studiene. Lønna var helt ok som tilkallingsvikar. Arbeidsoppgavene var dritkjedelig og tung, særlig oppvasken. Rullerte mellom oppvask, kasse, matlaging. Sitte i kassa var ok. Arbeidsmiljøet påsto de var det beste på hele bygget, men det var helt ræva med en restaurantsjef som ikke behandlet ansatte på en god måte. Ble trekt en sum på hver vakt, og da kunne man spise hva man ville og det var jo supert! Anonymkode: 85f1c...79a Må man lage mat? Eller kan man bestemme om man vil jobbe i kassa eller ta oppvasken? Anonymkode: 06337...fdf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får sikkert spise så mange köttbullar du orker. Anonymkode: bc540...083 Har du jobbet der ? Anonymkode: 06337...fdf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bistro, sweedshop eller restaurant? Lønnen var håpløs da jeg jobbet der, men jeg tror og håper det har bedret seg. For å si noe om arbeidsoppgavene, må du nesten presisere hvor i ikea food du skal jobbe Anonymkode: ac1ca...d9b De har altså ikke nevnt hvor man skal jobbe , fordi de har utlyst stillinger som ikea food medarbeider.Men hvis du har jobbet der som ikea food medarbeider kunne du dele dine erfaringer, lønn og arbeidsoppgaver? Anonymkode: 06337...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå