AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Hver jævla gang jeg møter venninner fra vgs, så spør de "Og du da? Er du singel enda eller? Er det noen spesielle du har i kikkerten?" Jeg kjenner vennene mine, de mener ikke noe vondt med det, men jeg hadde sagt ifra om min forhold status endrer seg. Jeg er singel, ønsker selvfølgelig å finne "the one", men jeg har ikke det. Jeg er ikke knust fordi jeg ikke er i et forhold, men jeg føler at alle mener at jeg bør være det. De ønsker at jeg skal være i et forhold, men det er veldig slitsomt at de maser sånn. Jeg kan ikke noe for at jeg ikke har funnet noen som passer for meg. 😥 Hvis du har en venn som har vært singel leeeenge, så la dem fortelle deg når de har funnet noen, ikke mas sånn. Det blir bare flaut når dere møtes. Anonymkode: e1be9...93d 11
Ariana807 Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Klem fra ei som har det helt likt! 💙 Noen ganger har jeg lyst å skrike «om det plager deg sån, finn en mann til meg da!!» 😭😤 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, Ariana807 skrev: Klem fra ei som har det helt likt! 💙 Noen ganger har jeg lyst å skrike «om det plager deg sån, finn en mann til meg da!!» 😭😤 Jeg føler meg som Bridget Jones! "Tick tock, Bridget." Anonymkode: e1be9...93d 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 Jeg er også i samme situasjon. Føler meg så kjedelig og mislykket når jeg ikke har noe interessant å fortelle. Synes uansett folk burde anta at man deler denne type informasjon når det faktisk er noe å dele (folk man kjenner godt). Anonymkode: 9026f...09b 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 De lever stakkarslige liv og tror alt handler om å ha partner😊 Anonymkode: ecb43...2cc 13
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Det er bare random smalltalk, sannsynligvis kommer spørsmålet etter de har svart på noe om seg selv og nevnt sin mann/barn i setningen før? Anonymkode: 0ce49...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 Jeg opplever også dette. Jeg måtte ha det litt gøy da, sa jeg hadde møtt en mann på nett fra Egypt som jeg hadde forelsket meg i, som jeg vurderte å besøke. da ble det slutt på rosemalingen av kjærligheten, men heller "sakligpreken" eller hva f man skal kalle det. Men var det ikke så om å gjøre at jeg skulle finne kjærligheten da? Finn på noe sånn.. si du skal til Tyrkia å finne han eller noe. Anonymkode: e8848...e7d 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever også dette. Jeg måtte ha det litt gøy da, sa jeg hadde møtt en mann på nett fra Egypt som jeg hadde forelsket meg i, som jeg vurderte å besøke. da ble det slutt på rosemalingen av kjærligheten, men heller "sakligpreken" eller hva f man skal kalle det. Men var det ikke så om å gjøre at jeg skulle finne kjærligheten da? Finn på noe sånn.. si du skal til Tyrkia å finne han eller noe. Anonymkode: e8848...e7d De bryr seg om deg da. LOL. Er sikkert snille menn derifra også, men jeg vet om flere som har blitt brent på å få utenlandsk kjæreste. Anonymkode: e1be9...93d 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bryr seg om deg da. LOL. Er sikkert snille menn derifra også, men jeg vet om flere som har blitt brent på å få utenlandsk kjæreste. Anonymkode: e1be9...93d Ja ja. men det er så irriterende når folk skal rosemale livet, og så tar jeg kanskje avgjørelser som ingen andre i kretsen har, og de blir skeptiske med en gang og så var det plutselig ikke så rosenrødt lenger liksom. Men sjekk trynet deres og oppdater her etter at du evt har sagt at du hadde tenkt deg en tur til Antalya eller noe snart..siden det er så stress for dem at du skal finne noen. Anonymkode: e8848...e7d 2
Neket Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: De lever stakkarslige liv og tror alt handler om å ha partner😊 Anonymkode: ecb43...2cc Eller de synes det er rart Ts ikke har noen, siden hun er oppegående og ikke ligner på et troll. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Det er jævlig irriterende! Anonymkode: da15d...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 Det er jo bare smalltalk, de mener ikke noe med det. Anonymkode: 9b5fe...b1f 2
Gjest BabyBlue Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 For folk som ikke har et anstrengt forhold til det å finne kjærligheten så er det bare småsnakk og for å vise interesse for deg og livet ditt. De mener ikke noe vondt med det, men om du forklarer at du sliter litt med følelsene rundt det og syns det er litt sårt så vil de sikkert ta hensyn og tenke seg om.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 Skal begynne å spørre: nå? Blir det snart slutt mellom dere? Hangler det? Blir du snart singel igjen tror du?? Nå, har du blitt singel siden sist jeg så deg da? Fortell!!! Anonymkode: da15d...3c6 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har ei venninne som er på akkurat samme måte. Virker som det viktigste i livet er å ha en kjæreste og at alle som ikke har det burde være på desperat jakt. Det er sikkert sånn hun føler det selv. Har ingen andre venninner eller slektninger som maser om sivilstatusen min, så det er bare noen som er veldig opptatt av det Anonymkode: 8adf1...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 8 timer siden, Neket skrev: Eller de synes det er rart Ts ikke har noen, siden hun er oppegående og ikke ligner på et troll. Er da plenti av folk som ikke vil ha partner, og da er det merkelig å mase om det. Anonymkode: ecb43...2cc 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 Ja opplever det stadig, å ikke bare fra gamle bekjente, men jeg jobber i butikk og der føler tydeligvis noen av kundene at de kjenner meg så godt at de kan få seg til å spørre. Noen kunder spør om alt mulig rart, så når jeg for ett år siden sa jeg var alene uten samboer, kan de nå plutselig spørre «Ja hvem skal du feire jul med da? Du har vell funnet deg en mann nå?» Utrolig sært at det liksom skal være så viktig. Livet er like fullverdig som singel. Det virker for noen som at meningen med livet er å ha en partner. Folk må slutte å spørre sånn. Hadde jeg villet ha en kjæreste hadde jeg fint kunnet ordnet meg det, men jeg trives faktisk alene, i mitt eget selskap. Det er tydeligvis veldig rart for noen 😅 Anonymkode: 94f3f...b01 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 Alltids noen som skal blande seg opp i noe, og det blir liksom aldri bra nok. Før var det "ja, er du og xxx fremdeles sammen eller?" Og "Ja, når skal dere få barn da?". Så tok det slutt, og da tok det ikke så lang tid før det var "Ja, er du singel enda eller? Noen i kikkerten eller?".. syns også det ble litt feil å si direkte at jeg ville nyte singeltia litt.. 😅 så fikk jeg ny kjæreste, og da ble det "når skal dere flytte sammen da?", "skal dere gifte dere eller?", "ja, barn da, tia går vettu"... så blir liksom aldri bra nok. Og er det ikke det, så er det jobb. "Ja, fått deg mer jobb eller? Du kan jo ikke leve av det du lever av nå, er du sykemeldt enda, hvorfor det?" Jovisst må jeg leve av det jeg lever av nå, jeg er syk for pokker, burde kanskje skjønne det selv når jeg ikke har jobba på et halvt år, er sykmeldt, og stadig er hos legen?? Hvorfor kan ikke folk heller spørre spørsmålet "hvordan går det med deg for tiden?", så kan folk få lov til å bedømme selv hvor mye de vil dele? Så jeg forstår frustrasjonen din godt ts. Syns det er rart at folk spør så mange spørsmål på ting som kan være så vondt. For alt de vet, kan det hende den personen de maser på om "må ha kjæreste snart!", er i aller høyeste grad ufrivillig singel, eller "må ha barn snart!", faktisk ikke kan bli gravid, eller "må jobbe mer/få ny jobb!", ikke har bra nok papirer til å få en annen jobb de kan leve av, fordi de er for syke til å være i jobben de har, og ikke får annet enn sånn jobb pga lite utdannelse. Anonymkode: c09fb...1cc 2
exictence Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 Enten svarer du bare enkelt og greit, nei. Eller du kan si at du foretrekker at de ikke spør hver gang, og at du skal nok si et om edring osv 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 Si at du ikke er interessert i søppel. Ja menn flest er bare søppel. Hvorfor skal du dra dette inn i livet ditt? På hvilken måte er vold, voldtekt, kontroll, tyveri, utroskap, manipulasjon og rusmidler berikende for livet ditt? Vær singel eller finn deg en dame å dele livet med. Anonymkode: 48373...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå