Gå til innhold

Laminatgulv fra Rusta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd gulv derfra og kan si noe om det? Fornøyd eller ikke fornøyd?

Anonymkode: c0d1b...529

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd fra rusta, men har prøvd andre billige gulv, bare ræl. Fliser når de skaø kuttes til, riper lett, blir fort stygge ved vask feks. Vi brukte berry allock når vi pusset opp. Som mannen sier så fint, det billigeste buler lett og sklir fort opp i skøytene.

Anonymkode: cbe21...6ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke prøvd fra rusta, men har prøvd andre billige gulv, bare ræl. Fliser når de skaø kuttes til, riper lett, blir fort stygge ved vask feks. Vi brukte berry allock når vi pusset opp. Som mannen sier så fint, det billigeste buler lett og sklir fort opp i skøytene.

Anonymkode: cbe21...6ea

signerer. ikke spar på gulvet. Vi la heltre hardwood for 24 år siden, er penere nå enn da det var nytt. pris dengang var ikke verre enn ca 2x billigste laminat - og vi har hatt mindre gulvkostnader - og langt bedre/triveligere/lunere/barnevennligere/++ gulv - enn de som valgte billigste for 24 år siden.

Anonymkode: 24fdb...04b

Skrevet

Ikke prøvd selv. Men begge svigerinnene mine skulle gjøre ting så billig som mulig når de pusset opp, begge angrer. Rusta gulvet fliser fort opp og ser utrolig stygt ut etter bare et lite år.

Vi har i alle år hatt berry alloc laminat og er superfornøyd! Beste gulvet, som er enkelt å legge! 

Skrevet

Har ikke kjøpt hos laminat hos Rusta, men Byggmax èn gang, billig var den, og kvaliteten deretter. Er også eneste jeg har kjøpt hvor støv fra produsjonen var med i pakkene. Kvalitet koster!

AnonymBruker
Skrevet

Slike billige gulv er for lekehytter.

Anonymkode: c6b80...d45

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da blir det ikke Rusta gulv til tross for at gulvet jeg falt for har 15’års garanti. Jeg skal tross alt leve med det i mange år fremover.

Anonymkode: c0d1b...529

AnonymBruker
Skrevet

Vi har på soverommet. Ikke noe problem med det. 

Anonymkode: 71705...cb2

Skrevet
På 9.1.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Vi har på soverommet. Ikke noe problem med det. 

Anonymkode: 71705...cb2

Vi også, men hadde ikke lagt det i feks stua, eller et sted gulvet blir"brukt" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...