Gå til innhold

Er det et sted jeg kan se om matchen min på tinder er online?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet om det er et sted på tinder jeg kan se om matchen min er online? På badoo er det slik, men ser det ikke på tinder

Anonymkode: 4f690...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, Tinder fjernet (heldigvis) den funksjonen for 1–2 år siden. 

Anonymkode: 545e3...ac2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om det er et sted på tinder jeg kan se om matchen min er online? På badoo er det slik, men ser det ikke på tinder

Nei, man kan ikke se om matchen er aktiv eller ei. Nærmeste må være å skjekke avstanden mellom dere, hvis den flytter seg, så betyr vel det at han er inne innimellom (altså den oppdaterer stedsposisjon når man er inne på appen, så spørs jo hvor han logger inn hen da).

Anonymkode: 3c8ae...7bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Tinder fjernet (heldigvis) den funksjonen for 1–2 år siden. 

Anonymkode: 545e3...ac2

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, man kan ikke se om matchen er aktiv eller ei. Nærmeste må være å skjekke avstanden mellom dere, hvis den flytter seg, så betyr vel det at han er inne innimellom (altså den oppdaterer stedsposisjon når man er inne på appen, så spørs jo hvor han logger inn hen da).

Åja, takk for svar begge to ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har to spørsmål til, ser jenter jeg har matchet med om jeg ser på profilen demmes? Hvis jeg creenshoter bilde pluss bio, eller samtalen vi har skrevet, får de da varsel om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har to spørsmål til, ser jenter jeg har matchet med om jeg ser på profilen demmes? Hvis jeg creenshoter bilde pluss bio, eller samtalen vi har skrevet, får de da varsel om det?

Nei, kommer ikke opp varsel om sånt.

Anonymkode: b3751...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor i all verden skal du vite om han er online eller ikke? Det er en match på TINDER. Svarer han ikke så er han opptatt og svarer når han kan, eller så er han ikke intressert. Jeg blir litt skremt av at man skal ha kontroll på folk til enhver tid. Sosiale medier er skumle greier. Man blir jo faktisk små gal. Vær litt avslappet rundt det hele. Menn fanger opp desperate og pågående jenter og da kutter de deg ut. 

Anonymkode: ae9c3...2af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de får ikke opp varsler om du screenshotter hverken bio eller bilder. 

Men hvorfor skal du det? Det er utrolig creepy, vi snakker om en match her, ikke kjæresten på Snap. 

Forøvrig skal du være forsiktig med å screene, for å så sende bilder rundt, det er jeg rimelig sikker på ikke er lov. Jeg hadde i alle fall anmeldt om jeg oppdaget at noen spredde bilder av meg, uavhengig av hvilke bilder det måtte være. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig skal du være forsiktig med å screene, for å så sende bilder rundt, det er jeg rimelig sikker på ikke er lov. Jeg hadde i alle fall anmeldt om jeg oppdaget at noen spredde bilder av meg, uavhengig av hvilke bilder det måtte være. 

Ha ha. Det er da rett som det er at jeg tar screenshot av Tinder-fyr, sender min venninne og spør hva hun synes om han her. 

Anonymkode: 2b4a6...531

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
AnonymBruker skrev (På 4.1.2019 den 13.12):

Nei, de får ikke opp varsler om du screenshotter hverken bio eller bilder. 

Men hvorfor skal du det? Det er utrolig creepy, vi snakker om en match her, ikke kjæresten på Snap. 

Du vet du kan dele profilen til andre via sms og alt mulig? Det eneste er at mottaker må ha Tinder for å åpne profilen som ble sendt.

Anonymkode: 0f35f...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du vet du kan dele profilen til andre via sms og alt mulig? Det eneste er at mottaker må ha Tinder for å åpne profilen som ble sendt.

Anonymkode: 0f35f...979

Fullt mulig vedkommende har fått det med seg, eller slettet Tinder siden tråden er fire år gammel 😳😅

Anonymkode: cc214...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...