AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 når jeg tvinger meg sosial over tid, så reagerer jeg med å bli svimmel og så sliten at jeg må legge meg nedpå etterpå. Satt rundt et bord i kveld, vi var 5 stykker, kjenner dem alle. Det verste er når vi skal si ha det i døren. De bruker så lang tid på å stå og skravle, og jeg kjente svimmelheten bare komme på. Ville ikke være uhøffelig, men tenkte i mitt stille sinn "bare gå". Etterpå måtte jeg legge meg nedpå rett og slett. Hvodan klarer å ha overskudd etter sosialisering? Det er vel fordi hjernen min bruker tredoblet så mye ressurser på å konsentrere seg? folk ser det kanskje ikke på meg, men jeg synes det er sårt at jeg alltid vil være litt annerledes osv. og vi glir nok fra hverandre. i motsetning til meg har de planer. har prøvd å ha planer jeg også men de er liksom aldri realisitske (for meg). Anonymkode: 084b1...c02
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Dette kan være mange ting på en gang. Lydsensetiv som gjøre deg sliten. Og du har muligvis en intravert personlighet( må huske at folk med autisme har ulike personligheter å) . Jeg har ikke autisme men kan reagere slik som deg på sånne situasjoner. Og vi er mange som er sånn. Du treffer oss ikke så lett for vi holder oss unna sånne situasjoner. Vi har lært at vi er sånn. Kan savne at de ser ut å ha kjempegøy sammen. Men vet jeg ikke ville hatt det gøy selv. Men prøv mindre grupper og gjør hva du liker . Jeg kjenner hva autisme er og hva diagnosen innebærer da jeg har et barn med det . Og flere av vennene til barnet har diagnosen. Og alle sammen er totalt ulike. Anonymkode: d6303...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå