Gå til innhold

Noen som aner hvilken film jeg mener?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i et par år innimellom grublet over en film. Jeg vet jeg har sett den flere ganger men kommer ikke på navn eller skuespillere.

Det jeg husker er at det er en mann og en dame som "ufrivillig" reiser sammen. Dvs iallefall er ikke hun glad for det (husker ikke om de er ekser). Tror de først kjører en bil som går ad undas, da tar de inn på et vertshus? hos et eldre ektepar, fordi de må vente på toget. Mener å huske at de sier at de er søsken. Husker også at han viser henne en kirke eller et tårn oppe på en fjellhøyde sånn at de ikke rekker toget. Tror også de skal være i Skotland/Irland. Gjørmete og regn. Det er ganske kjente skuespillere mener jeg å huske.

Er typisk film jeg har sett på flyreiser, kanskje ti år gammel, der er jeg usikker også. Antakeligvis i kategorien romantisk/drama. Anyone?

Anonymkode: 95f00...2d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler kanskje ikke det stemmer helt, men hva med «Bounty Hunter» med Gerald Butler og Jenifer Aniston? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leap year?

Anonymkode: e9de0...ad8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Ariana807 skrev:

Føler kanskje ikke det stemmer helt, men hva med «Bounty Hunter» med Gerald Butler og Jenifer Aniston? 

Har sett den tidligere, trodde det var den, men var ikke det. Skal sjekke ut leap year som noen over skrev, kan minne om den. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leap year?

Takk skal se om jeg finner filmen. Kort glimt på you tube så kan det minne om den. 

AnonymBruker
Skrevet

Far and away med Tom Cruse og Nicole Kidman?

Anonymkode: 50c2c...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig ut som Leap Year ja.

Anonymkode: c887b...59c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far and away med Tom Cruse og Nicole Kidman?

Den heter vel Mot nye horisonter på norsk.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk skal se om jeg finner filmen. Kort glimt på you tube så kan det minne om den. 

Syns jeg så den på Netflix her om dagen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...