veitikkje Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Til min 20-årsdag skal jeg ha 50-talls tema og lurer på hva man kan finne på? Drikking har jeg tenkt å ta på kvelden til dem som skal overnatte. Da blir det selvfølgelig drikkeleker osv. Noen sangtips til en spilleliste jeg skal lage, aktiviteter og eventuelt filmer? Det jeg har tenkt ut til nå er; Just Dance (dansespill) Photo booth Grilling, drikking og sende opp en flyvende lanterne for dem som overnatter
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Er det forventet at gjestene kler seg etter temaet? I tilfelle er det greit å være obs på at noen av oss er veldig ukomfortable i slikt, og kan ende med å ikke komme. Antar du kjenner gjestene dine, altså, men muligens et nyttig innspill. Anonymkode: 90dfc...aab
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det forventet at gjestene kler seg etter temaet? I tilfelle er det greit å være obs på at noen av oss er veldig ukomfortable i slikt, og kan ende med å ikke komme. Antar du kjenner gjestene dine, altså, men muligens et nyttig innspill. Anonymkode: 90dfc...aab Å herregud, stå stivt og kjedelig. Jeg er heller ikke kjempefan av temafester, men hadde ikke latt være å komme fordi jeg er "veldig ukomfortabel i slikt". Det er 50-tallsfest, ikke Start Wars-party. Anonymkode: 26b18...fa5 4
veitikkje Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2019 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forventet at gjestene kler seg etter temaet? I tilfelle er det greit å være obs på at noen av oss er veldig ukomfortable i slikt, og kan ende med å ikke komme. Antar du kjenner gjestene dine, altså, men muligens et nyttig innspill. Anonymkode: 90dfc...aab Selvfølgelig er det utkledning og selvfølgelig kjenner jeg gjestene mine. Er bare én kveld med kostyme og så er det over til grilling med vanlige klær sent på kvelden, så ser ikke problemet i det. Du lever bare én gang tross alt, så tror ikke at noen timer med kostyme vil skade noen. Endret 3. januar 2019 av veitikkje 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 9 timer siden, veitikkje skrev: Selvfølgelig er det utkledning og selvfølgelig kjenner jeg gjestene mine. Er bare én kveld med kostyme og så er det over til grilling med vanlige klær sent på kvelden, så ser ikke problemet i det. Du lever bare én gang tross alt, så tror ikke at noen timer med kostyme vil skade noen. Jeg er ikke glad i å kle meg ut, men hadde gjort det hvis en venninne ville ha temafest. Noen ganger bør man gå ut av komforsonen og ikke være så høytidelige. Det er snakk om en kveld, man klarer det. Hadde vært veldig dumt om noen ikke ville kommet og går glipp av festen. Tror dette kan bli gøy 🙂 å bare sitte rundt et bord hele kvelden synes jeg er kjedelig og liker når verten finner på litt. Men ikke ha aktiviteter hele tiden. Noen ganger er det greit å bare kunne slappe av og skravle. Men finne på ting innimellom Lykke til Anonymkode: bd148...83c 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 14 timer siden, veitikkje skrev: Selvfølgelig er det utkledning og selvfølgelig kjenner jeg gjestene mine. Er bare én kveld med kostyme og så er det over til grilling med vanlige klær sent på kvelden, så ser ikke problemet i det. Du lever bare én gang tross alt, så tror ikke at noen timer med kostyme vil skade noen. Nei, det er ikke alle som er komfortable med slikt, selv om du mener du kjenner dem. Jeg får ofte innbydelse til slike utkledningsfester, men kler meg aldri ut. Går i vanlige klær (altså en fin kjole) Anonymkode: c68d3...d65
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 On 1/4/2019 at 11:17 PM, AnonymBruker said: Å herregud, stå stivt og kjedelig. Jeg er heller ikke kjempefan av temafester, men hadde ikke latt være å komme fordi jeg er "veldig ukomfortabel i slikt". Det er 50-tallsfest, ikke Start Wars-party. Anonymkode: 26b18...fa5 Man må gjerne synes at det er stivt og kjedelig, men for meg skaper denne typen oppkledning ekstra stress. Sannsynligvis har jeg ingenting i skapet som passer anledningen, og må få tak i noe. Jeg er i utgangspunktet ikke veldig glad i bursdagsfeiringer og slikt, som introvert tar det en del krefter. Dermed har jeg noen ganger skippet temafester. Ellers er jeg ganske jevnlig ute av komfortsonen, det er på dette ene området jeg er "stiv og kjedelig". Poenget var bare at det er greit å vite, hvis man ønsker at alle gjestene skal komme og føle seg tilpass. Anonymkode: 90dfc...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå