Gå til innhold

Størrelse seng

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor seng har dere ? 210x210 her men det virker ikke som om det er helt vanlig ? 

Anonymkode: e4738...69e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

210x210 høres ut som en drøm! Hvor har dere kjøpt den?

Har 150x200, tidvis er vi fire personer oppi her siden ungene fortsatt gjerne vil sove med oss, burde skaffe en større seng :ler: 

Anonymkode: ba6ec...bca

Skrevet

160*200 her. 
200cm er vel standard lengde på seng, og siden jeg ikke arvet lengden fra den høye siden av familien er det mer enn nok for meg :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

210x210 høres ut som en drøm! Hvor har dere kjøpt den?

Har 150x200, tidvis er vi fire personer oppi her siden ungene fortsatt gjerne vil sove med oss, burde skaffe en større seng :ler: 

Anonymkode: ba6ec...bca

Kjøpte den på skeidar, var noe salg i august. Xov merke, byttet overmadrassen til en Jensen som sparte oss mye penger. Kosta under 19 000. Vi holdt på å kjøpe 180 til samme pris. 

Hvordan får dere plass 😱

Skrevet
Just now, Ariana807 said:

Har 150x200 til bare meg, må ha en ny om jeg får meg en mann! For jeg elsker stor plass! 210x210 hørres fantastisk ut! 

Med en mann skulle jeg gjerne hatt slik familie seng! Da har mann plass! :yvonne: (Men tror ikke de finnes i norge da 😕 )

https://www.google.no/amp/s/abc11.com/amp/family/want-a-bigger-bed-firm-offers-12-foot-wide-family-sized-mattress/3244499/

Første jeg tenker når jeg ser den sengen er "holy shit, det er mye seng å re opp...." :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Har 150x200 til bare meg, må ha en ny om jeg får meg en mann! For jeg elsker stor plass! 210x210 hørres fantastisk ut! 

Med en mann skulle jeg gjerne hatt slik familie seng! Da har mann plass! :yvonne: (Men tror ikke de finnes i norge da 😕 )

https://www.google.no/amp/s/abc11.com/amp/family/want-a-bigger-bed-firm-offers-12-foot-wide-family-sized-mattress/3244499/

Ååh den der skulle jeg gjerne hatt, må sikkert være helt grusomt å skifte sengetøy 😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...